Aşa visezi să-ţi faci concediul, dar de fapt ajungi aici
2015 a fost un an extraordinar pentru turism. Peste un miliard de oameni au plecat în concediu. Încasările operatorilor din industria turistică au depăşit 1.159 de miliarde de dolari la nivel global. Însă nu toţi turiştii au fost satisfăcuţi de vacanţele lor. Iată de ce!
Specialiştii britanici au realizat în premieră un top al celor mai false campanii de promovare turistică din lume.
În fruntea clasamentului se află în mod inevitabil, oraşul îndrăgostiţilor, Veneţia.
Toţi cei care ajung aici visează un singur lucru, inspiraţi fiind de broşurile oferite de companiile care le fac rezervările de concediu: romantism şi intimitate.
Greşit! Odată ajunşi în gondole trebuie să vă înghesuiţi împreună cu iubita pe canalele înguste, puturoase şi asaltate de alte mii de îndrăgostiţi care au sperat acelaşi lucru ca şi voi.
La Turnul din Pisa credeţi că sunteţi original când faceţi o poză trucată „sprijinind” monumentul?
Surpriză: pentru o fotografie memorabilă o să înghesuiţi pe pajişte împreună cu alţi zeci de „originali” ca voi.
În Santorini, Grecia, la Fântâna Trevi sau în faţa Colosseumului va trebui să aşteptaţi cel puţin o oră până să faceţi poza cu iubita. Şi asta pentru că, şi alţii au venit cu iubitele şi au ajuns înaintea voastră. Pe Marele Zid chinezesc e mai ceva ca în traficul bucureştean la oră de vârf. Degeaba aţi sperat că veţi fi singur.
O fotografie cu Mica Sirenă poate să fie un sport extrem dacă prindeţi un grup de turişti. Ce poate fi mai frumos decât o plimbare pe cămilă, la piramidele din Giza, Egipt!
Numai că, după ce staţi două ore la coadă, poate fi realizabilă.