Bayern şi-a înecat amarul în bere
De ani buni, organizatorii Oktoberfest-ului din Munchen încearcă să ridice cifra vizitatorilor la bariera psihologică de şase milioane.
Acum, la ultima ediţie, încheiată duminică, au eşuat din nou, chiar dacă au primit un sprijin neaşteptat din partea lui Bayern, mândria sportivă a oraşului.
Astfel, la finalul unei săptămâni în care au jucat două meciuri fără să înscrie vreun gol (0-0 atât cu Juventus, cât şi cu Koln, ambele acasă), jucătorii bavarezi au încercat să-şi "înnece" amarul pe pajiştile din centrul Munchenului, cu o bere în mână şi cu tradiţionalii cârnaţi.
Însoţiţi de partenerele de viaţă, Schweinsteiger, Gomez, Klose şi ceilalţi componenţi ai lui Bayern au schimbat echipamentul de joc cu costumele populare specific Bavariei.
Cifrele Oktoberfest 2009
- 5,7 milioane de vizitatori
- 6,5 milioane de halbe de bere vândute
- 800 milioane de euro încasări
- 12.000 de oameni au lucrat, din care 1.600 de chelneriţe
- 1.500 de toalete publice au satisfăcut nevoile clienţilor
- 30 la sută din producţia anuală de bere din Munchen s-a consumat în doar 16 zile
N-a lipsit nici Becker
Fostul mare tenismen german este un înfocat fan al lui Bayern, făcând parte chiar dintr-un staff consultativ pe lângă oficialii echipei bavareze.
În aceste condiţii, fostul lider mondial al ierarhiei ATP nu avea cum să lipsească de la sărbătoarea berii din Munchen.