Blocat în trafic? Zero consum!
Atunci când te afli la volanul unei "hibride", un lucru e clar: tot ce contează este consumul. Vreţi fiţe şi căluţi nărăvaşi sub capotă, orientaţi-vă către altceva! Maşinile cu propulsie ajutată de motoare electrice vor doar să meargă liniştite mult şi să consume puţin.
Şi chiar reuşesc: mai puţin de 6 litri la 100 km a fost consumul mixt pe care computerul de bord l-a înregistrat la finalul testului Click! cu Honda Insight, pe un traseu de aproape 1.000 de kilometri.
Şi asta în condiţiile unui stil de şofat deloc prietenos şi eco! Sistemul hibrid, bazat pe un motor pe benzină, de 1.3 litri, şi unul electric, care dezvoltă în total 98 de cai şi 167 Nm, şi-a dovedit eficienţa atât la drum întins, cât şi forjat pe serpentinele de munte.
Programul computerului de bord îţi arată cât de ecologic conduci: cu cât maimulte frunze se aprind pe copacii afişaţipe ecran, cu atât mai “curat” circuli
Cuplul este disponibil extrem de jos în plaja de turaţii, datorită aportului electric, ceea ce, în traficul urban, devine un real atu: plecările de la semafor sunt ferme şi rapide.
Există şi un mod Sport de rulare, sufiecient pentru ca cel de la volan să simtă o schimbare de comportament dinamic. Nu vă gândiţi, însă, că maşinuţa devine un monstru... Prins în ambuteiaje?
Scaunele lui Insight sunt extrem de confortabile, maiales în partea dinspate. Asta ca sănu mai pomenimde spaţiul vertical imens pentru o compactă. Cert este că pasagerii se bucură de o călăto-rie relaxantă indiferent dacă stau pe bancheta din spate sau pe scaunul din dreapta şoferului
Nici o problemă! Insight dispune în standard de un sistem Stop&Start care opreşte automat motorul când maşina staţionează şi îl porneşte imediat ce iei piciorul de pe pedala de frână.
Designul părţii posterioare pare puţin ciudat, dar acest aspect se reflectă pozitiv în volumul portbagajului: 408 litri! Sacrificii, însă, la nivel de vizibilitate, din cauzaeleronului aşezat chiar în mijlocul lunetei