Bucureştenii, scoşi din sărite de lucrările la Pasajul Pipera-Tunari
Radu Ionescu locuieşte pe Nerva Traian şi în fiecare zi face un ocol de doi kilometri ca să ajungă la muncă în Pipera. Trece prin Barbu Văcărescu, Dimitrie Pompeiu şi şoseaua Petricani.
Distanţa de acasă şi până la birou nu este foarte mare, însă, traficul infernal face ca drumul acestuia să se prelungească extrem de mult.
„În mod normal, traseul este unul de maximum 15 minute, dar, din cauza aglomeraţiei, fac o oră până la serviciu", ne-a spus, tânărul, în timp ce cobora, grăbit, din maşină.
Peste o lună, atunci când Pasajul Pipera-Tunari va fi gata, problemele celor peste 5.000 de bucureşteni, care lucreză în clădirile de birouri din zonă, vor fi de domeniul trecutului. Construcţia are capacitatea de a prelua o mare parte a traficului din nordul oraşului.
Pasajul Pipera- Tunari trebuia finalizat, conform graficului, încă de anul trecut. Însă, din cauza unor greşeli de proiectare, lucrarea a fost întârziată.
Constructorii nu au luat în calcul faptul că liniile de înaltă tensiune, de lângă calea ferată care traverseză pasajul, nu permiteau montarea traverselor de beton, astfel că după ce au aşezat stâlpii, ei au fost nevoiţi să-i mute.
În luna iulie, muncitorii puneau traversele de beton, iar în octombrie deja se toarnă asfaltul. Pasajul are o lungime de 232,39 m și a costat 11, 5 milioane de euro.