Ce-aţi avut în cap când aţi făcut astea?
"La Caracal s-a răsturnat carul cu proşti", spune o vorbă de duh românească. Se pare că el venea de la Bucureşti, am zice noi.
Staţie de autobuz chiar pe trecerea de pietoni, semne de circulaţie puse anapoda sau separatoare de sens între liniile de tramvai. Sunt doar câteva dintre anomaliile descoperite de Click! în Capitală.
Din autobuz, direct pe trecerea de pietoni. Anomalia se petrece pe Şos. Iancu Nicolae din comuna Pipera, iar călătorii liniei 301 sunt nevoiţi să coboare chiar în buza "zebrei".
Codul rutier nu prevede o distanţă minimă de amplasare a staţiilor în raport cu "zebrele", însă e recomandat ca acestea să fie montate în spatele trecerilor de pietoni, la cel puţin 10 metri.
Altfel, pietonii pot fi accidentaţi fiindcă nu se pot asigura din cauza autobuzului, spun poliţiştii. Dar asta nu-i tot. În Bucureşti, şi tramvaiele pot trece de pe-o bandă pe alta.
Cel puţin acest lucru e posibil pe Calea Moşilor, unde Administraţia Străzilor a montat separatoare de trafic între liniile de tramvai.
Tot din categoria "aiureli" face parte şi trecerea de pe Şos. Străuleşti. Această "zebră" te scoate direct în boscheţi. Dacă şi tu cunoşti vreo anomalie şi vrei s-o cunoască toată lumea, scrie-ne pe adresa redactie@click.ro.
Un, doi, trei - hop... în boscheţi. Pe şoseaua Străuleşti, acolo ajungi dacă traversezi regulamentar
Pe Calea Moşilor tramvaiele se depăşesc între ele. Altfel nu se explică pentru ce sunt separatoarele
Marcajul pietonal de pe Calea Victoriei e orientat cu faţa înspre clădire
Autorităţile se justifică
„E adevărat că tramvaiele nu pot sări de pe o cale ferată pe cealaltă, dar noi am pus în aplicare decizia Comisiei de Circulaţie. Aşa a fost proiectul. Trotuarul de pe Şos. Străuleşti va fi cuprins în programul de reparaţii pentru a face sistemul de semaforizare util", ne-a spus directorul Administraţiei Străzilor, Alina Roman.