Compania germană Lidl vrea să preia magazinele Plus din România şi Bulgaria

7 ianuarie 2010 11:09   Actualitate
Ultima actualizare:

Compania-mamă a Plus, Tengelmann, a confirmat că este în negocieri de vânzare a operaţiunilor din cele două ţări, însă nu a fost luată o decizie concretă până în prezent.

În România, Plus are aproape 80 de magazine şi a planificat deschiderea altor 20, scriu ziariştii bulgari.

Anul trecut, Lidl a anunţat că vrea să deschidă aproape 50 de magazine în România, la începutul anului 2010. Acest lucru ar propulsa compania în poziţia de lider al pieţei de magazine de discount din România în câteva luni, cu mai mult de 150 de magazine.

În Bulgaria, Plus are 16 magazine, iar Lidl plănuia să intre pe această piaţă în primăvara anului 2010.

În 2007 şi 2008, Plus a vândut afacerile din aproape toate ţările europene. În ultimii ani, reţeaua a fost activă pe pieţele din Austria, România şi Bulgaria, divizii unite în mai 2008 sub numele de Plus Eastern Europe.

Citeşte şi:

Spania: Cocaină la supermarket!

Mai multe