Daniel Buzdugan: «Aş pune o persoană publică să invite lumea la cabinetele stomatologice»
Prezentatorul este de părere că vedetele ar trebui să se implice în campanii şi să constituie un exemplu pentru publicul larg.
"Peste 45 la sută dintre reclamele din SUA folosesc persoane publice. Şi sănătatea este legată de celebritate şi la bine şi la rău. Partea pozitivă a fost numită efectul Couric, pentru că în momentul când Katie Couric (celebra jurnalistă americană) şi-a prezentat colonoscopia la televizor, numărul colonoscopiilor a crescut cu 50 la suta în următoarele luni. Mai înainte, numărul examinărilor crescuse după cancerul de colon al lui Ronald Reagan", explică Daniel Buzdugan pe o reţea de socializare.
"Celebritatea afectează sănătatea publică şi negativ: sinuciderile la indigo după ce o vedetă se sinucide sau cazul fetelor care ajung anorexice ca să semene cu manechinele de la Fashion tv. Eu aş pune în România o persoană publică să invite lumea la cabinetele stomatologice, că din păcate sunt probleme grave, care pot influenţa starea de sănătate a întregului organism, afectând organele vitale, articulaţiile osoase, stomacul", afirmă Buzdugan.