Eto’o, marcă de ceasuri de lux!
Camerunezul lui Inter şi-a lansat recent colecţia de ceasuri şi bijuterii la un târg de profil din Elveţia, unde noua marcă "Eto'o" a făcut senzaţie.
A fost desemnat de trei ori fotbalistul anului în Africa, are nu mai puţin de 13 titluri în palmares şi este unul dintre cei mai bine plătiţi fotbalişti ai planetei, cu un salariu stagional de 10,5 milioane de euro la Inter.
Şi, pentru că e băiat deştept, Samuel Eto'o s-a apucat şi de afaceri şi nu oricum, ci cu ceasuri de lux şi bijuterii. Spre deosebire de unii colegi de breaslă, care au mizat pe linii vestimentare sau parfumuri (vezi Cristiano Ronaldo sau Beckham), accesibile majorităţii fanilor, camerunezul se adresează prin marca „Eto'o World" doar unei categorii selecte de consumatori.
Mai precis, acelora care îşi permit să dea până la 32.000 de euro pentru a purta pe încheietură o bijuterie din aur masiv cu diamante şi curea din piele de crocodil, care îţi mai arată pe deasupra şi ora exactă cu precizie elveţiană.
Asta deoarece o echipă de specialişti din ţara cantoanelor a lucrat trei ani la perfecţionarea mecanismului din spatele ceasurilor „Eto'o", atacantul lui Inter prezentând personal gama de produse în cadrul târgului de ceasuri şi bijuterii „Baselworld", anul trecut.
Desigur, un certificat de garanţie a calităţii, conform cu standardele elveţiene din domeniu, este livrat cu fiecare produs, eliminând orice dubiu privind siguranţa unei posibile „investiţii".
Printre norocoşii posesori de „Eto'o-uri" se numără Usain Bolt, caruia fotbalistul i-a făcut personal cadou unul, precum şi toţi colegii din naţionala Camerunului, recompensaţi de Eto'o pentru calificarea la Cupa Mondială din această vară.
Poartă doar «Eto'o»
Camerunezul promite să se ţină de treabă cu noua lui afacere.
„Vreau să devin un nume în domeniu, asta am să fac după ce mă retrag", a spus fotbalistul, care nu va mai purta de acum înainte decât butoni de cămaşă (foto) şi ceasuri Eto'o World: „Nu aş mai putea purta altceva".