EXCLUSIV! Bănică jr. a scos 10.000 de euro din iaurt! VIDEO
Ştefan Bănică junior se poate lăuda cu o carieră de succes, o familie frumoasă, dar şi cu o sumă frumuşică de bani în cont. Concertele îi aduc câteva zeci de mii de euro pe lună, însă artistul îşi rotunjeşte veniturile şi în alt mod. Pentru patru reclame, de exemplu, solistul a fost remunerat cu 75.000 de euro.
Cel supranumit „Elvis Presley" de România nu-şi dezminte porecla. Ştefan Bănică jr. are concerte cu nemiluita, fiind unul dintre cei mai iubiţi cântăreţi din showbiz-ul autohton. Artistul cere 10.000 de euro pentru un concert de 45 de minute, astfel că, de-a lungul timpului, a adunat o avere impresionantă.
Bănică este cunoscut ca fiind un artist extrem de serios, iar imaginea sa de familist vinde extrem de bine. Tocmai din acest motiv, cântăreţul a fost solicitat pentru reclame la produse destinate mai ales gospodinelor.
Cea mai recentă vizează iaurtul Tnuva, pentru acest spot Bănică „împrumutând" piesa „Gustul dragostei", de pe ultimul său album „Super Love". El a fost remunerat cu 10.000 de euro, mai puţin decât a luat la reclamele mai vechi, pentru că firma respectivă s-a numărat şi printre sponsorii albumului apărut în toamna anului trecut.
„«Gustul dragostei» este o melodie de sine stătătoare. După apariţia materialului discografic «Super Love» pe piaţă, între mine şi Tnuva a fost încheiat un contract de parteneriat şi, ca urmare, cântecul este folosit ca suport muzical pentru spoturile publicitare. Din respect pentru partenerii noştri, orice alte informaţii referitoare la parteneriat sunt confidenţiale", a delarat artistul, pentru Click!
Tot pentru coloana sonoră a fost solicitat şi în alte două reclame: din 1999 până în 2003, artistul şi-a împrumutat o melodie pentru promovarea detergentului Dero, contra sumei de 25.000 de euro, iar în 2010 a compus o melodie special pentru reclama la margarina Delma, pentru care a primit 10.000 de euro.
Cea mai bănoasă reclamă s-a dovedit însă a fi cea în care a apărut împreună cu soţia lui, Andreea Marin Bănică. Cei doi au promovat lanţul de hipermarketuri Carrefour. Familia Bănică a primit în 2009 suma de 30.000 de euro, cu care a stabilit şi recordul pentru cel mai bine plătit cuplu celebru.
Cu soţia, în reclama la «Carrefour»
Ştefan Bănică şi soţia sa, Andreea Marin Bănică, au jucat rolul „Mr. & Mrs. Bănică" într-o reclamă pentru promovarea lanţurilor de hipermarketuri Carrefour.
În anul 2009, ei au primit suma de 30.000 de euro pentru numai câteva zeci de secunde de publicitate, stabilind astfel un nou recod în materie de „cel mai bine plătit cuplu din showbiz".
Cei doi au vrut să-i imite pe Brad Pitt și Angelina Jolie, protagoniștii peliculei de succes „Mr. & Mrs. Smith".
10.000 € pentru margarina «Delma»
În anul 2010, Ştefan Bănică a compus o melodie cu un text amuzant, special pentru reclama la margarina „Delma":
„E dimineaţă, vrei ceva gustos, sandvișuri extra-bune. Le ungi cu Delma, au un gust delicios, sunt extra, sunt bune, dar când să le mănânci au dispărut ca prin minune".
Pentru acest „efort", artistul a încasat 10.000 de euro. În magazine, margarina se vindea împreună cu un CD al artistului.
Detergentul «Dero» i-a adus 25.000 €
Prima reclamă căreia a acceptat să-i împrumute o melodie pentru fundalul sonor a fost cea la detergentul „Dero" din 1999.
Pe parcursul a cinci ani, reclama a fost difuzată pe posturile de televiziune, iar Ştefan a fost plătit cu 5.000 de euro pentru fiecare an.
În 2001, cei de la „Dero" i-au sponsorizat acestuia un concert la Sala Palatului „Derock'n'Roll - Poveste de mai".
Citește și:
Ştefan Bănică Jr., despre muzica sa: «Viaţa-i sursa!»
Ştefan Bănică Jr. dă fuga la spital, cu un amic FOTO
Ştefan Bănică jr.: «Când nu mai ai plăcere de a urca pe scenă, e bine să renunţi» - VIDEO