Cum a fost România cucerită de fenomenul care te face să arunci o mulțime de bani pe cumpărături
Cel mai mare eveniment din comertul online, Black Friday, a intrat și în România în urmă cu câțiva ani. Dacă tot ești fan al acestei „sărbători“ am făcut un scurt istoric al evenimentului în România, de unde a început și unde a ajuns, scriu cei de la Playtech.ro.
În România, Vinerea Neagră a venit în 2011, la inițiativa eMAG. Atunci, au fost doar câteva magazine care au încercat să importe fenomenul în România. PC Garage și evoMAG încă mai există, dar Koyos a dispărut, iar în mediul offline Flanco a avut oferte și prețuri mici la produse.
De Black Friday 2017, foarte probabil, vom vedea cel mai mare număr de magazine, din aproape toate domeniile de activitate. În 2016, estimările indică o cifră totală de două miliarde de euro sau mai mult băgate în cumpărături online. Vinerea Neagra, cu siguranță, a împins comerțul online înainte. Tocmai de aceea e mai evident ca niciodată că, odată cu trecerea anilor, evenimentul în România a căpătat o identitate a sa, s-a detașat de sărbătoarea americană și comercianții au împins-o până într-acolo încât anul trecut au făcut Black Friday timp de un an.
Vezi cum a pornit Black Friday în România!