Românii cheltuiesc cu până la 50% mai mult pe mâncare comandată online față de bulgari și unguri (Publicitate)

9 decembrie 2014 13:30   Fapt divers
Ultima actualizare:

Suma medie cheltuită de românii care comandă online de mâncare pe foodpanda.ro, cea mai mare platformă online de food ordering de România, a crescut până la 15,5 euro, cu 50% mai mare decât cea cheltuită de ungurii care comandă mâncare în valoare de 10,5 euro pe foodpanda.hu,  și cu 20% euro mai  mare față de cei 12,8 euro cheltuiți de bulgari pe mâncarea comandată online de pe foodpanda.bg.

Potrivit datelor foodpanda, platforma de food ordering susținută de incubatorul german Rocket Internet, românii sunt peste vecinii din Ungaria și Bulgaria inclusiv la numărul de comenzi de mâncare plasate de pe smartphone, prin aplicația mobilă foodpanda. Dacă în România, peste 60% din numărul total de comenzi zilnice sunt mobile, în Bulgaria  ponderea comenzilor din aplicație este de 55%, iar în Ungaria de 40%.

“Avem destul de multe lucruri in comun cu vecinii noștri, inclusiv când vine vorba de preferințe și obiceiuri culinare. Nu putem sa nu observăm, însă, că, deși din punct de vedere economic atât noi cât și bulgarii suntem la un nivel mai scazut decât vecinii din Ungaria, stăm mai bine, atât la nivelul comenzii medii plasate, dar și la capitolul mobilitate. Iar asta arată că românii își cunosc foarte bine preferințele, apreciază mâncarea de calitate și își eficientizează la maxim timpul și acțiunile, folosindu-se de smartphone-ul din buzunar”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.

Ca și preferințe culinare și obiceiuri de consum, vecinii din Ungaria au un comportament similar cu al românilor, “vârful” comenzilor fiind inregistrat în jurul prânzului, începând cu ora 12:00, și aceștia preferând, ca și noi, pizza și mâncarea chinezească.

Bulgarii, pe de altă parte, comandă mai degrabă seara, cea mai aglomerată perioadă înregistrandu-se în jurul orelor 19:30, iar cel mai comandat preparat in Bulgaria este supa de pui.

În ceea ce privește cea mai mare sumă cheltuită pe mâncare comandată online, aceasta s-a ridicat, in România,  la circa 170 euro, pentru mai multe sortimente de pizza comandate la birou pentru o petrecere aniversară. In cazul vecinilor, în Bulgaria cea mai mare sumă s-a ridicat la circa 265 euro, pe o comandă realizată de echipa pierzătoare a unui turneu de fotbal de amatori.

Ungurii sunt peste români si bulgari când vine vorba de suma maximă plătita, aceasta ridicându-se la 325 euro, pentru o comandă de sushi realizată la o petrecere corporate de Crăciun.

foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu peste 300 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați și Sibiu, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din România.

###

Despre foodpanda / hellofood

foodpanda, împreună cu brand-urile afiliate hellofood și Delivery Club, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în peste 40 de țări de pe patru continente. Compania le oferă restaurantelor posibilitatea de a deveni mai vizibile în mediul online și mobil, punându-le la dispoziție tehnologii aflate în permanetă evoluție. Pentru consumatori, grupul foodpanda oferă un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din care clienții pot alege utilizând atât platforma online, cât și aplicația mobilă foodpanda.

Pentru mai multe informații despre foodpanda România, vă rugăm să vizitați: http://www.foodpanda.ro/ sau http://press.foodpanda.com/.

Mai multe