Știi cum ajung mașinile de prezentare în interiorul mall-urilor?
Cum ajunge o mașină parcată în mall. Ne referim, desigur, la o mașină de prezentare, pe care o vedem strălucind pe un piedestal în mijlocul mall-ului. Dar cum ajunge vehiculul să fie expus în magazin? O curiozitate modernă, la care nu foarte mulți știu răspunsul complet. Sigur, o să spui „pe o ușă”, dar procedura nu este chiar atât de simplă.
Mall-ul, locul potrivit pentru o reclamă
Mall-urile sunt clădirile de mari dimensiuni, în care funcționează sute de magazine, restaurante și cinematografe. Sunt centrele comerciale care permanent sunt vizitate de un număr mare de oameni. Așadar, este locul potrivit pentru o reclamă, pentru promovarea unui articol. De multe ori, ni s-a întâmplat să vedem în mijlocul mall-ului un automobil. Dar cum ajunge el acolo?
Cum este introdusă o mașină în mall
Ușile rotative ale mall-urilor fac posibilă intrarea doar a maximum 1-2 oameni deodată, iar sistemele de securitate sunt bine gândite. Cu toate acestea, în toate astfel de clădiri există cel puțin un constructor de mașini care are amplasat câte un exemplar. Deși am văzut parcările subterane, iar accesul în incinta mall-ului se face doar cu liftul sau scara rulantă, ne putem pune întrebarea legitimă cum ajung mașinile să fie expuse în mall-uri.
Cea mai comună metodă este aceea de a folosi intrarea din spate a mall-ului. Aceste uși sunt de obicei mai mari, având posibilitatea de suplinire a mărfurilor necesare. Reprezentanțele auto trebuie să stabilească concret cu autoritățile clădirii când pot aduce mașinile. Din cauza traficului constant, aceste modificări sunt adesea făcute pe timpul nopții, în așa fel încât nimeni să nu fie rănit.
În luna iulie, Mega Mall-ul a fost gazda unei colecții impresionante de 14 autovehicule remarcabile în cadrul expoziției „Mașini clasice de lux”.
Acestea au fost introduse cu mare grijă în incinta mall-ului și expuse în toată splendoarea lor. Expoziția s-a bucurat de un număr mare de vizitatori.
Pasionații de automobile au putut admira și explora detaliile unor adevărate opere de artă pe patru roți, printre care:
- Rolls-Royce Silver Cloud Empress Line (1958)
- Rolls-Royce Silver Spur (1989)
- Rolls-Royce Silver Shadow (1974)
- Jaguar XJ-C (1977)
- Jaguar XJ6 (1985)
- Mercedes-Benz 280 SE 4.5 (1972)
- Daimler DS420 (1970)
- Citroen SM (1971)
- Citroen DS (1970)
- BMW 750iL (1986)
- BMW 2000cs (1968)
- FIAT 1800 (1967)
- Mercedes-Benz S600 Long (1995)
- Mercedes-Benz CL 600 (1997)