Ultima fiță: bumerangul Chanel! Te costă 2.000 de dolari

17 mai 2017 15:36   Fapt divers
Ultima actualizare:

Ce cumperi când ai prea mulţi bani şi nu ai ce face cu ei? Un boomerang de 2.000 de dolari. La asta s-au gândit probabil cei de la Chanel atunci când l-au scos pe piaţă. Produsul a adus însă numeroase critici casei de modă.

Casa Chanel a fost aspru criticată în ultimele zile pe platformele de socializare de numeroşi internauţi, care au acuzat celebra companie de modă de însuşire frauduloasă a culturii aborigene, după ce a pus în vânzare pe site-ul ei oficial un model de bumerang.

Să nu credeţi că nu s-au găsit doritori. Artistul american Jeffree Star a plătit 1.930 de dolari pentru a cumpăra acest bumerang Chanel şi apoi l-a pozat şi l-a pus mândru pe site-urile de socializare.

Fotografia care a primit peste 150.000 de like-uri a generat numeroase comentarii.

Pe lângă întrebările internauţilor referitoare la utilitatea unui produs atât de costisitor, multe persoane au denunţat o ”însuşire frauduloasă a culturii aborigene” de către cunoscuta casă de modă franceză, scrie news.ro, care citează The Guardian.

”Sunt din Australia şi sunt ofensat de faptul că o companie glumeşte pe seama unui obiect folosit ca o armă de supravieţuire”, a scris un internaut. Nathan Sentance, care organizează o expoziţie dedicată culturii aborigene la Muzeul Australian din Sydney, consideră că acel bumerang încrustat cu logoul casei de modă Chanel ilustrează faptul că societăţile occidentale încearcă să reducă creaţiile culturii aborigene la ”obiecte-clişeu”.

Într-un comunicat de presă, casa de modă franceză a afirmat pentru The Guardian că ”respectarea tuturor culturilor” îi este ”extrem de preţioasă” şi că regretă faptul că ”anumite persoane au putut să se simtă ofensate” de acel produs.

Mai multe