Garanţia pe viaţă de la Opel, considerată înşelătoare

17 august 2010 14:27   Actualitate
Ultima actualizare:

Asociaţia Wettbewerbszentrale a anunţat într-un comunicat că va depune o plângere în cazul în care Opel nu va modifica până joi campania de publicitate.

Wettbewerbszentrale reuneşte un număr mare de companii şi federaţii profesionale mari şi are rolul de supraveghere a campaniilor de promovare ale companiilor.

"Criticăm această publicitate înşelătoare întrucât, contrar a ceea ce afirmă, Opel nu oferă de fapt garanţie pe viaţă", a explicat preşedintele asociaţiei, Reiner Munker, conform Mediafax.

Opel, divizia europeană a grupul american General Motors, vrea să îşi refacă imaginea după problemele legate de procesul de restructurare, precum şi cota de piaţă. Compania a anunţat la începutul lunii august că va acorda garanţie nelimitată în timp pentru noile vehicule produse.

Limitele acestei garanţii sunt precizate în oferte cu caractere mici.

Astfel, garanţia este valabilă în limita a 160.000 de kilometri parcurşi. În plus, numai primul proprietar poate beneficia de o astfel de garanţie, care este valabilă doar pentru anumite piese.

Un purtător de cuvânt al Opel a declarat că reprezentanţii companiei vor analiza reproşurile formulate.

Mai multe