Cel mai neobișnuit concurs! A stat culcat timp de 33 de ore pentru 420 $!

1 decembrie 2025 0:00   Internațional

Un bărbat din China a câştigat un concurs neobişnuit de „stat culcat”, în care participanţii trebuiau să rămână întinşi pe o saltea cât mai mult timp, fără să se ridice nici măcar pentru a merge la toaletă. Pe 15 noiembrie, 240 de persoane s-au adunat într-un centru comercial din Baotou, provincia Mongolia Interioară, pentru a participa la această competiţie inspirată de trendul „stat culcat”.

„Statul culcat” este un termen popular pe internet în China continentală, care descrie un stil de viaţă în care oamenii renunţă la presiunile sociale de a avea succes şi aleg în schimb să se relaxeze şi să trăiască cu un minim de efort, menţinând un trai simplu. Regulile concursului au fost destul de simple: participanţii trebuiau să stea întinşi pe saltea. Aceştia au avut voie să se rostogolească, să citească, să mănânce sau să folosească telefonul, dar nu s-au putut ridica de pe saltea nici măcar pentru a merge la toaletă. Ultima persoană care a rămas întinsă a fost declarată câştigătoare. Nu a existat un timp-limită oficial, însă în primele 24 de ore au fost eliminaţi 186 de concurenţi. Cei care au rămas pe saltele au acceptat treptat reguli mai stricte, iar după 30 de ore, doar câţiva participanţi mai continuau competiţia. La ora 33 şi 9 minute, mai rămăseseră doar trei concurenţi. Două minute mai târziu, unul a fost eliminat. Ceilalţi doi au rezistat încă peste 20 de minute. La 33 de ore şi 35 de minute, unul dintre ei a renunţat. Celălalt a fost declarat câştigător. Numele acestuia nu a fost făcut public, însă ar fi vorba de un tânăr de 23 de ani.

Mass-media chineză a relatat că câştigătorul purta scutece pentru a nu fi nevoit să meargă la toaletă, însă mulţi alţi participanţi au procedat la fel, astfel că nu a fost descalificat sau penalizat. El a câştigat 3.000 de yuani (420 $), în timp ce ocupantul locului doi a primit 2.000 de yuani (280 $), iar locul trei 1.000 de yuani (140 $). Concursul „stat culcat” a fost un adevărat succes în China, cu zeci de milioane de persoane urmărind transmisiunea live pe reţelele sociale, pe durata celor 33 de ore şi 35 de minute.

Mai multe