Fiica cea mare a lui Trump aduce numai belele! Cum a reușit să se facă de râs
Fiica cea mare a președintelui Donald Trump a fost acuzată că poartă exclusiv branduri de lux, în comparație cu Michelle Obama, care a militat mai mereu pentru creațiile designerilor americani.
În afară de Convenția Partidului Republican, acolo unde Ivanka a purtat o rochie roz din propria sa linie de creație, aceasta preferă creațiile Oscar de la Renta, Carolina Herrera, Altuzarra.
În noiembrie , anul trecut, fiica președintelui a fost criticată pentru ca a abuzat de un spot electoral al tatălui său la emisiunea ”60 Minutes” pentru a-și promova linia de bijuterii. În timpul interviului, aceasta a purtat o brățară de aur, ce costa peste 13.000 de dolari. În ziua următoare, Ivanka a trimis un email intitulat ”alertă de modă” jurnaliștilor de fashion din întreaga lume, promovându-și brățara. Emailul conținea și o fotografie cu ea, alături de Trump, la primul interviul televizat după ce acesta a câștigat alegerile prezidențiale din SUA. Emailul s-a răspândit repede pe rețelele sociale, iscând o avalanșă de critici asupra ei.
În luna iulie a anului trecut, Ivanka Trump a ridicat din sprâncene atunci când a fost acuzată că a introdus în propria sa colecție o rochie fără mâneci pe care a purtat-o la o Convenția Natională a Republicanilor, atunci când tatăl ei a fost nominalizat pentru a intra în cursa pentru fotoliul de la Casa Albă. Imediat după convenție, ea a trimis un mesaj pe Twitter cu un link care redirecționa fanii care voiau să cumpere aceași rochie dar nu de pe site-ul creatoarei, ci din site-ul ”Magazinul Ivankai”, la un preț redus, de numai 182 dolari.