Gest emoționant la Super Bowl 2020. A plătit 6 milioane de dolari pentru salvatorii câinelui său

4 februarie 2020 23:37   Internațional
Ultima actualizare:

Reclamele de la Super Bowl sunt unele dintre cele mai eficiente metode de promovare. Astfel că, cele mai mari companii au plătit sume uriașe pentru a apărea pe micile ecrane a 100 de milioane de telespectatori doar pentru 30-60 de secunde. Un gest care a mișcat inimile tuturor a venit din partea CEO-ului companiei WeatherTech care a difuzat un videoclip în care atenționează iubitorii de câini despre o boală care le-ar putea ucide prietenii patrupezi.

Videoclipul durează numai 30 de secunde, însă mesajul a fost unul foarte puternic. Cuvintele par să fie rostite chiar de patrupedul care ar fi putut muri de cancer. Medicii veterinari îi mai oferiseră numai 1% șanse de supraviețuire, însă o societate veterinară i-a salvat viața, potrivit mediafax.ro.

MacNeil, CEO-ul companiei a fost atât de fericit că i-a fost salvat prietenul patruped, încât a plătit 6 milioane de dolari să-i fie difuzată reclama la Super Bowl 2020. 

Mai multe