Meghan Markle a angajat o firmă de PR care să-i repare imaginea. Reacția reginei
Meghan Markle a angajat o firmă de PR cu mare greutate la Hollywood ca să-i repare imaginea afectată serios de controversele din ultima vreme. Printre clienții firmei Sunshine Sachs s-au numărat, de-a lungul vremii, producătorul Harvey Weinstein, acuzat de viol, Michael Jackson, Leonardo DiCaprio sau Snoop Dogg.
Meghan Markle a apelat la serviciile uneia dintre cele mai solide firme de PR de la Hollywood, pentru a se ocupa de imaginea ei, afectată de gesturile controversate ale ducilor de Sussex din ultimele luni.
Nu e un lucru neobișnuit ca membrii familiei regale să ceară sfatul specialiștilor în asemenea situații, însă de data aceasta Meghan pare să fi acționat pe la spatele angajaților de la Palatul Buckingham. Surse din anturajul familiei regale britanice au declarat pentru presa din Regat că regina nu e deloc încântată de faptul că nora sa a preferat să lucreze cu o altă firmă decât cea agreată la nivelul Casei Regale.
Cu atât mai mult cu cât firma americană Sunshine Sachs a fost acuzată de-a lungul timpului că folosește practici neortodoxe pentru a-și scoate clienții basma curată. În 2015, firma de PR cu sediul în New York l-a reprezentat pe mogulul cinematografiei Harvey Weinstein în scandalul acuzațiilor de viol lansate de Ambra Batillana Gutierrez.
În același an, fondatorul fimrei a fost obligat să admită că a angajat oameni care să editeze paginile Wikipedia, pentru a șterge comentariile negative, practică interzisă de regulamentul site-ului.
Ce trebuie să facă firma de PR pentru Meghan Markle
Specialiștii Sunshine Sachs vor avea sarcina de a repara imaginea publică a ducesei, care a suferit daune serioase în ultimele luni. Meghan și Harry au fost aspru criticați pentru faptul că au călătorit cu patru avioane private în numai 11 zile, în condițiile în care promovează grija pentru mediul înconjurător.
Shawn Sachs și Keleigh Morgan, care au reprezentat-o pe Meghan pe vremea când aceasta juca în serialul ”Suits”, au sfătuit-o pe ducesă în acțiunile ei recente, inclusiv în ceea ce privește coordonarea unei ediții speciale a ediției britanice a revistei Vogue, despre femeile care reprezintă o sursă de inspirație.
Se pare cea mai mare grijă a lui Meghan este legată de felul în care este percepută relația ei cu Kate și William. Recent, ducii de Sussex au hotărât să se desprindă de fundația caritabilă de care se ocupau împreună cu ducii de Cambridge și să-și înființeze propria fundație, iar gestul lor a fost interpretat ca o ruptură între frați, orchestrată de cel mai nou membru al familie regale, Meghan Markle.
Decizia lui Meghan, considerată ”cel puțin neortodoxă”
Decizia lui Meghan de a angaja firma Sunshine Suchs nu a fost privită deloc cu ochi buni de regină, mai ales că membrii familiei regale pot apela oricând la Sara Latham, omul de PR angajat de Palatul Buckingham. Printre foștii clienți ai lui Latham se numără Hillary Clinton, cu care a lucrat în timpul campaniei prezidențiale din 2016. De asemenea, Latham l-a sfătuit pe Bill Clinton în perioada pe care acesta a stat la Casa Albă.
Surse de la Palatul Buckingham au declarat pentru presa britanică că ”decizia unui membru al familiei regale de a angaja o firmă de la Hollywood pentru PR este cel puțin neortodoxă”.
Oficial, Sunshine Suchs ar trebui s-o ajute pe ducesă să-și lanseze fundația caritabilă în SUA.
Citește și: