Îşi caută de lucru cu tricoul
Disperat că nu are un loc de muncă, deşi a aplicat pentru sute de joburi, un orădean a găsit o metodă inedită de a se promova. Şi-a imprimat CV-ul pe tricou şi bate oraşul în lung şi-n lat, în speranţa că cineva îl va remarca.
„Caut loc de muncă". Acesta este anunţul imprimat pe un tricou lui Tudor Buzle (22 de ani), pe care îl poartă prin Oradea, în speranţa că persoana potrivită îl va remarca şi îi va oferi un loc de muncă.
„Am plătit 30 de lei pe acest tricou. Poate îmi poartă noroc", spune Tudor, încă optimist.
Deşi pe timpul facultăţii a făcut practică, timp de trei luni la un tur-operator din Grecia, şi a beneficiat de o bursă de trei luni în Finlanda, orădeanul nu reuşeşte să îşi găsească un loc de muncă.
„Am trimis sute de CV-uri, chiar şi pentru poziţii sub pregătirea mea, dar nu am primit nici măcar un telefon, pentru a fi chemat la interviu", spune Tudor, dezamăgit.
Având în vedere faptul că are experienţă în mai multe domenii şi spune că se pricepe la foarte multe lucruri, tânărul nu înţelege ce îl împiedică să obţină un job.
Tricoul cu CV-ul pe verso îl are de câteva zile. Din cauza temperaturilor scăzute şi a ploii nu a avut încă ocazia de a-i testa efectul.
„L-am purtat cu geaca deasupra. Acum s-a încălzit afară şi pot umbla doar în tricou. În câteva săptămâni, voi putea afla rezultatul", spune inventivul orădean.
Specialiştii spun că piaţa muncii este suprasaturată de absolvenţi cu studii superioare şi că multe dintre posturile declarate vacante nu sunt, de fapt, disponibile.
«Sunt prea mulţi absolvenţi», Camelia Mihalcea, directorul Direcţiei EURES
"S-ar putea să nu-şi găsească un loc de muncă fiindcă există deja prea mulţi absolvenţi de turism", a precizat reprezentantul Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă, Camelia Mihalcea.