Iulia Albu: «Andreea, ai nevoie urgent de un stilist!»
Andreea Marin Bănică nu mai iese din pălăria Borsalino primită cadou! Soţia lui Ştefan Bănică jr. o „asortează" cu ce crede ea şi o poartă la mai multe evenimente. Ba, mai mult, nici la şedinţele foto nu renunţă la ea. Fashion-editorul Iulia Albu spune că „Zâna" este „total irelevantă stilistic".
Se pare că Andreea Marin Bănică a făcut o obsesie pentru pălăria albă cu panglică neagră cu care o vedem de mai bine de trei luni.
Toată perioada verii, că a fost în Africa, la emisiunea „Trezeşte România" sau la vreun eveniment monden, Andreea a purtat pălăria Borsalino. Indiferent cu ce s-a îmbrăcat, soţia cântăreţului a găsit vestimentaţii în aşa fel încât să-şi poată asorta pălăria numaidecât!
Ce-i drept, diva se şi declară de-a dreptul îndrăgostită de acest accesoriu: „Mulţumesc Adinei Buzatu pentru pălăria Borsalino, pe care am purtat-o cu mare drag în această vară, precum am făcut şi cu cele în culori vii din aceeaşi colecţie!
Ai venit în întâmpinarea pasiunii mele pentru pălării şi au devenit preferatele mele din acest sezon torid", exclamă „Zâna".
Din dorinţa de a purta pălăria „preferată", se pare că Andreea a dat-o în bară cu stilul vestimentar.
Fashion-editorul Iulia Albu (foto jos) îi recomandă brunetei să consulte urgent un stilist.
„Este un mister pentru mine cum un profesionist de talia Andreei Marin acceptă compromisuri atât de evidente, negându-şi conştient dreptul la o imagine decentă.
Unul dintre puţinele nume sonore în industria televiziunii, ambasador UNICEF şi iniţiator a multor campanii ce vizează mamele şi copiii, Andreea Marin este, din păcate, în continuare, total irelevantă stilistic.
Şi totuşi ce face ca una dintre puţinele «dive» cu care ne putem lăuda să eşueze atât de sonor într-un domeniu atât de insignifiant?
Plecând de la apariţiile anoste, trecând prin combinaţiile dezastruoase şi finalizând apoteotic cu acel deja plictisitor Borsalino Panama, pe care vedeta se încăpăţânează să-l poarte peste tot şi cu orice ocazie, concluzia este una clară: trebuie să conştientizeze că are nevoie urgent de un stilist!
Imaginea unor branduri nu se promovează prin afişarea ostentativă, repetitivă a aceloraşi piese şi nici prin postarea de fotografii urmate de mesaje lacrimogene de mulţumire faţă de brandul în cauză, ci prin abordarea studiată, fundamentată stilistic a unei piese statement, în contexte favorabile brandului.
Aceasta este lecţia pe care, din păcate, multe dintre vedetele din România se încăpăţânează să o ignore şi motivul principal pentru care brandurile cu adevărat relevante aleg să nu-şi asocieze imaginea decât cu câteva nume din domeniu", este de părere Iulia Albu.
9 mai
11 mai
16 mai
17 mai
Pălăria Borsalino Panama costă 1.100 de lei
Adina Buzatu este sigurul stilist din România care distribuie tipul de pălării Borsalino.
„Este o pălărie cu o cusătură fină, căreia i se spune Panama.
Această pălărie a fost purtată în lume de staruri precum Madonna, Michael Jackson, Justin Timberlake.
A inspirat chiar şi filmul cu acelaşi nume, «Borsalino», în care a jucat Alain Delon.
Preţul pălăriei purtate de Andreea Marin Bănică este de 1.100 de lei", a declarat Adina Buzatu, pentru Click!