Lobonţ a abandonat magazinul familiei
Portarul de la AS Roma nu se mai implică deloc la magazinul cu specific culinar „Sapore Toscano", deschis împreună cu părinţii, care se ocupă cu succes de afacere.
Lobonţ s-a dedicat exclusiv fotbalului. Chiar dacă, atunci când evolua la Dinamo, se mai implica şi în afaceri, acum, el s-a retras de pe „piaţă".
Portarul de la AS Roma şi-a deschis, cu familia, un magazin alimentar care comercializează mâncare şi vinuri din Toscana.
Mini-marketul se numeşte „Sapore Toscano", e în centrul Bucureştiului, în Dorobanţi, fiind singurul de acest gen din ţară.
Lui Lobonţ i-a venit ideea înfiinţării unui asemenea magazin pe când evolua la Fiorentina, în 2006.
Dacă până anul trecut, înainte să plece la AS Roma, el se interesa de soarta afacerii şi chiar contribuia, prin diferite relaţii, la aprovizionare, lucrurile s-au schimbat.
Părinţii goalkeeperului, mama Elena şi tatăl Ion, sunt cei care gestionează businessul. Şi o fac cu succes.
„Vreau să mă extind, pentru că afacerea merge bine. Clienţii care au fost la noi, se mai întorc. Căutăm un loc mai spaţios decât cel în care ne desfăşurăm activitatea acum. La început, Bogdan m-a ajutat financiar. Acum, este afacerea mea, exclusiv", a declarat Elena Lobonţ.
Linia «Lobby one» merge prost, vinul e în stand-by
Dacă afacerea cu produse culinare nu întâmpină greutăţi pe vremuri de criză, acest lucru fiind meritul părinţilor lui Lobonţ, colecţia de haine lansată de portarul Romei nu mai are mare succes.
Linia „Lobby one", lansată pe vremea în care juca la Dinamo, a scăzut drastic în vânzări, de când jucătorul a plecat din ţară.
Altfel, pe lângă magazinul „Sapore Toscano", garnisit cu produse originale din Toscana, părinţii lui Lobonţ au în plan comercializarea unui nou produs.
Este vorba de vinul „Lobby", un gând aflat în stare de proiect. Pentru început, mama şi tatăl portarului doresc fabricarea a 5.000 de sticle, sub sigla „Lobby". Băutura ar urma să fie de mai multe sortimente: vin roşu, alb, rose, negru şi şampanie.