Magazinele Billa, reclamate că vând produse stricate

7 septembrie 2009 18:21   Actualitate
Ultima actualizare:

Hypermarketurile din oraş au fost, din nou, prinse pe picior greşit de clienţii care au cumpărat peşte şi aripioare de pui stricate, scrie Adevărul.

Un timişorean a cumpărat produse gata preparate şi a avut parte de o mare surpriză.

Aripi de pui stricate

"Am cumpărat de la Billa aripi de pui preparate stricate. Când am ajuns acasă şi am desfăcut punga, m-am speriat. Miroseau îngrozitor", a spus Eugen Takacs, timişorean. Bărbatul s-a întors cu produsele la magazin şi s-a ales cu scuze din partea angajaţilor hypermarketului. "Asta nu e o problemă, că şi-au cerut scuze, dar nu mă ajută cu nimic", a continuat Eugen Takacs.

Bărbatul spune că nu este prima dată când primeşte produse alterate de la Billa. "Nu mai intru în magazinul ală niciodată, aia e sigur, pentru că nu e prima oară când se întâmplă aşa ceva. Am mai cumpărat lapte şi era stricat", a povestit timişoreanul.

"În urma reclamaţiei făcute, hypermarketul a fost controlat şi sancţionat cu 10.000 de lei", a spus Cristian Anton, directorul Oficiului pentru Protecţia Consumatorului.

Peşte stricat

Un alt timişorean a avut experienţe neplăcute după ce şi-a făcut cumpărăturile de la acelaşi hypermarket. "Am cumpărat peşte de la Billa, iar seara, atunci când copilul meu a vrut să mănânce, soacra s-a apucat să cureţe peştele, dar a observat că ceva nu era în regulă, se sfărâma. Când m-am întors la Billa, după lungi discuţii, mi-au aruncat 10 lei", a precizat Camil Vasilescu.

Reprezentanţii magazinului i-au spus bărbatului că nu răspund de marfa aşezată pe raft şi că nu ei au puterea de a retrage pungile de pe piaţă.

Mai multe