Marketing de secol XXI: pepeni pe bonuri de masă

8 septembrie 2010 14:39   Actualitate
Ultima actualizare:

Fie că plouă, fie că e vremea bună, vânzarea trebuie să meargă. De acest lucru încearcă să aibă parte zi de zi micii comercianţi care pot fi întâlniţi  în municipiul Deva cu sute de lubeniţe lângă ei. Ca să-şi promoveze marfa, metodele de marketing sunt cât se poate de inedite.

Mădălina David, 19 ani, vinde pepeni pe bonuri valorice. “Ideea a venit chiar din partea unui cumpărător, care m-a întrebat dacă nu vreau să-i dau un pepene pe un bon de masă. Bineînţeles că am acceptat propunerea sa. În general, acest schimb îl fac cu oameni care cer o lubeniţă care să valoreze aproximativ cât un bon. Dacă produsul depăşeşte suma bonului, las diferenţa sa treaca de la mine, mai ales că sezonul este pe sfârşit”, a declarat, în această dimineaţă, tânăra aflată în reşedinţa judeţului Hunedoara de aproximativ două luni, pentru al doilea an consecutiv. 

Află pe hunedoara.adevarul.ro ce părere au devenii de această metodă de schimb.

Mai multe