10 luni circulăm pe o singură bandă în Pasajul Muncii

29 septembrie 2013 17:59   Național
Ultima actualizare:

Lucrările abandonate prind “viaţă”. E şi cazul celor de la Pasajul Muncii, care, după doi ani de întrerupere, au fost reluate. Se lucrează la consolidarea structurii de rezistenţă a podului, la refacerea hidroizolaţiei, dar şi a arhitecturii. Timp de zece luni vom circula prin pasaj doar pe o singură bandă.

Pasajul Muncii a intrat pentru a doua oară în reabilitare. Prima tentativă a eşuat, după ce o expertiză a arătat că, pe lângă lucrările de hidroizolaţie şi refacere a faţadelor, este neapărat nevoie şi de consolidarea structurii de rezistenţă. Refacerea proiectului şi organizarea unei noi licitaţii au dat peste cap şi termenele de predare.

Lucrarea începută în 2010 ar fi trebuit să fie gata luna aceasta. Şantierul a fost însă abandonat mai bine de doi ani. În urmă cu o săptămână, Primăria Capitalei a deschis, din nou, şantierul în zonă.

Şoferii circulă doar pe o singură bandă

Lucrările de la Pasajul Muncii constau în consolidarea structurii de rezistenţă, refacerea hidroizolaţiei, lucrări de arhitectură, dar şi modernizarea liniei de tramvai şi a carosabilului de deasupra pasajului. Odată cu acestea s-a suspendat şi circulaţia tramvaielor pe Şos. Mihai Bravu, pe direcţia Dristor-Obor. Şantierul se va închide abia peste zece luni, timp în care  traficul va fi restricţionat pe o singură bandă.

În primele zile de haos au fost înregistrate şase tamponări. Proiectul iniţial a fost estimat la 40 de milioane de lei, sumă care s-a dublat după numai un an.

Acum, primăria investeşte alte 19 milioane de lei în plus pentru finalizarea lucrărilor.

Mai multe