Bani mai puțin la cumpărături! A apărut primul card de fidelitate digital

6 februarie 2019 15:24   Național
Ultima actualizare:

Săptămână de săptămână, românii își umplu coșurile la marile magazine. Iar costurile nu sunt deloc de neglijat. O familie lasă la cumpărături peste 300 de lei. Pentru a beneficia de reduceri, dar și de puncte bonus, un hypermarket le oferă clienților săi primul card de loialitate digital.

Cardul digital Kaufland poate fi utilizat în toate magazinele din țară și oferă:

  • Acces la promoții cu reduceri semnificative;
  • Posibilitatea de a colecta și folosi puncte bonus de loialitate, pentru achitarea produselor din campanii non-food;
  • Promoții personalizate, în funcție de obiceiurile de cumpărare ale fiecărui client- beneficiu unic în piață, ce va fi disponibil ulterior în cursul anului;

”Reducerile de loialitate sunt considerabile, se pot cumula cu promoțiile standard și sunt oferite în fiecare săptămână la altă categorie de produse”, anunță reperezentanții magazinului.  

Cardul digital se descarcă din aplicație

Cardul digital este disponibil în cadrul aplicației mobile Kaufland – Oferte și Noutăți, care poate fi descărcată gratuit atât din App Store, cât și de pe Google Play, iar cel fizic de la Biroul de Informații din orice hypermarket. Cardul fizic oferă doar accesul la promoțiile generale de loialitate.

Prin integrarea cardului digital în aplicația mobilă, clienții pot avea acces la toate promoțiile disponibile, precum și la rețete sau la lista de cumpărături comună.

De asemenea, își pot vizualiza numărul de puncte bonus de loialitate acumulate și campaniile promoționale la care le pot folosi pentru a cumpăra mai ieftin.

”Am creat cardul digital pentru a oferi clienților toate beneficiile într-un singur loc, în cel mai ușor mod posibil. Ne-am dorit să simplificăm experiența de cumpărături, punând la dispoziție un alt mod de a interacționa cu ofertele, unul modern și suficient de dinamic pentru a fi luat oriunde de clienți, direct pe telefon. Încurajăm folosirea cardului digital, fiindcă este un instrument sustenabil”, a declarat Valer Hancaș, director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

Promoţiile de loialitate și punctele Non-Food (produse nealimentare) vor fi acordate la casele de marcat, prin scanarea cardului digital sau fizic. În magazine, promoțiile de loialitate sunt semnalizate prin etichete speciale.

Mai multe