Ce au pățit patru clienți care au comandat mâncare și au plecat fără să achite nota într-un restaurant din România: „Trăim într-un oraș sigur”

1 noiembrie 2025 14:15   Național

Restaurantele orașului Brașov au devenit în ultima perioadă ținta clienților care comandă mâncare fără să mai achite nota de plată la final. Patroana unui local cunoscut din Piața Sfatului a povestit recent experiența neplăcută avută cu patru turiști care au făcut același lucru.

Denisa Dogaru a dezvăluit că indivizii au intrat în restaurantul său purtând haine speciale, cu două fețe, astfel încât să nu fie recunoscuți la plecare. Ei și-au comandat mâncare, la fel ca alți simpli turiști, ca mai apoi să dispară fără să achite: „Aveau special o geacă cu două fețe, adică a venit cu geaca albastră, iar apoi când s-a ridicat, și-a întors geaca pe partea roșie”, a povestit patroana restaurantului pentru Știrileprotv

Sătulă de astfel de experiențe, ea a apelat la ajutorul jandarmilor, care au acționat prompt și i-au identificat pe indivizi. Denisa Dogaru a depus și plângere la poliție, iar cei patru se pot alege acum cu dosar penal:

Am mai pățit și în alți ani incidentul acesta, dar am trecut cu vederea, însă de data aceasta am făcut plângere penală pentru că este furt. Ne-am săturat de acești turiști care se așază la masă, comandă și la desert se ridică doamnele cu treabă pe Republicii, după care dispar repede și domnii”, a povestit ea, potrivit cancan.

„Mi-a crescut inima”

Patroana restaurantului a mulțumit public jandarmeriei din Brașov și poliției comunitare pentru intervenția promptă: „Pentru asta am făcut plângere penală, dar mi-a crescut inima să-mi dau seama că noi trăim într-un oraș sigur. Adică, în Brașov, dacă, Doamne ferește, uite, se întâmplă un incident de genul acesta, așa cum ați văzut, comunitarii sunt pe străzi, iar de data aceasta erau și jandarmii care și-au făcut treaba. Mulțumesc pe această cale și sper că mesajul acesta se ajungă la voi!”, a transmis Denisa.

Acesta nu este un caz izolat. Corina Verlot, proprietara unui alt restaurant, le-a povestit jurnaliștilor că inclusiv familiile cu copii obișnuiesc să acționeze astfel: „Se întâmplă mult mai des și se întâmplă de la oameni de la care chiar nu ne aşteptam, de la familii cu copii la care nota era destul de mare, de la 400 lei în sus, au plecat pur și simplu”, a declarat femeia. 

Mai multe