Cum arată Dacia Bigster, primul SUV de segment C al mărcii
Dacia a prezentat Dacia Bigster, primul SUV de segment C al mărcii românești, iar evenimentul a avut loc în cadrul „Renaulution”. În plus, reprezentanții Dacia au anunțat că schimbă logo-ul, limbajul de design și întreaga strategie a mărcii. Mai mult, compania transmite că în afară de mașina electrică Spring, va lansa alte trei modele până în 2025.
Sub numele Bigster, Dacia prezintă conceptul unui model SUV de 4,6 metri lungime, robust, spațios și perfect adaptat pentru escapadele în aer liber. Acest SUV prefigurează soluția propusă de Dacia pentru un vehicul de segment C accesibil la prețul unui model din segmentul inferior, transmit reprezentanții companiei.
Dacia Bigster, accesibilă și atractivă
Directorul de Design al Dacia, Alejandro Mesonero-Romanos, a declarat că acest concept exprimă viitoarea evoluție a mărcii. „Este un vehicul care oferă ceea ce este esențial, evocând spiritul de aventură și aducând în plus o tușă „cool”. Bigster este dovada faptului că un vehicul accesibil poate fi și atractiv. Noi, cei de la Dacia, credem acest lucru, iar dovada este conceptul prezentat azi”.
Dacia Bigster, un SUV simplu și robust
Proporțiile conceptului Dacia Bigster sunt în egală măsură contemporane și atemporale. Liniile sale simple, lipsite de artificii estetice inutile, inspiră robustețe. Nu doar dimensiunile exterioare sunt generoase în cazul conceptului Dacia Bigster. Interiorul este la rândul său foarte primitor, fiind printre cele mai spațioase din acest segment. Semnătura luminoasă în formă de Y este mai amplă, accentuând aspectul robust specific modelelor SUV. Culoarea caroseriei este verde închis.
Conceptul Bigster nu încorporează artificii de design, precum elementele cromate sau ornamentele cu aspect de aluminiu. Avem de-a face cu un SUV autentic, opțiunea asumată în acest caz fiind cea a utilizării de piese din material plastic reciclat pentru toate protecțiile laterale.
Conceptul Dacia Bigster poate fi echipat cu motorizări alternative și hibride, asigurând astfel adaptarea permanentă atât la nevoile clienților, cât și la evoluția reglementărilor în domeniul auto, mai transmit reprezentanții Dacia.