Cum sa NU mai ignori centura de siguranţă cu ajutorul sânilor
Cei de la Automobil Clubul Roman şi-au deschis ochii catre nou ăi au apelat la nişte specialisti în marketing şi publicitate pentru noua lor campanie. Deşi discutăm mai mult de o campanie de imagine, rezultatele ar putea apărea destul de repede, mai ales ca e vorba de o conotaţie... sexy.
Celebrul ACR a decis sa faca trecerea de la o imagine cu reminescente comuniste, la una moderna. Si pentru asta, cu ajutorul unei agentii media, a demarat o campanie... indrazneata, e putin spus! Chiar si numele acestei campanii, numite Seatbeltb00bing, adica... 'sani si centuri de siguranta' daca e sa o luam cuvant cu cuvant, ne duce cu gandul la ceva deocheat.
Se pare ca agentia media a decis ca singura modalitate ca mesajul sa fie luat in seama este de a apela la femei si la ceea ce au ele in dotare fata de barbati. Adica la sani. Cu alte cuvinte, femeile au rolul de a-i sensibiliza pe barbati cu privire la purtarea centurii de siguranta. Ca sa o faca greu de trecut cu vederea, centura de siguranta pusa in pozitia cuplata trece negresit peste dotarile femeii, iar ACR-ul se foloseste de acestea ca sa-i faca pe barbati sa vada... centura. Chipurile.
Din nefericire, in Romania, purtarea centurii de siguranta este inteleasa gresit. Soferul roman o poarta, din pacate, doar ca este obligat de lege. Dar chiar si asa, numai 4 din 10 soferi cupleaza centura de siguranta, bazandu-se pe abilitatile lor la volan, o atitudine extrem de gresita.
Campania Seatbeltb00bing (cu doi de zero) le propune femeilor care conduc sau doar se afla la bordul unei masini sa-si faca o poza cu centura cuplata si sa o posteze pe platforma campaniei de pe Facebook sau Instagram, folosind hashtag-ul #Seatbeltb00bing (cu doi de zero).Vezi video cu vedetele care promovează campania. Cu dotări naturale, sau mai puţin naturale...