Curățenie generală în piețele din sectorul 1. Halele și tarabele nu mai fuseseră ingienizate de ani de zile
Va fi curățenie generală în toate piețele din sectorul 1. Complexele agroalimentare intră într-un program de salubrizare și igienizare, pentru ca producătorii și comercianții să-și vândă marfa în condiții civilizate și de siguranță sanitară.
Primul spațiu în care Primăria Sectorului 1 a finalizat deja curățenia generală este Piața Matache.
Hala de aici nu a mai fost inclusă într-un astfel de proces de igienizare de câțiva ani, iar în prezent le oferă, atât vânzătorilor, cât și cumpărătorilor, condiții civilizate.
Curățenie generală în piețele din sectorul 1 administrate de primărie
Acțiunea de salubrizare și igienizare va continua și în celelalte piețe administrate de Primăria Sectorului 1: Piața Domenii, Piața 1 Mai, Piața Aurel Vlaicu, Piața Aviației, Piața Dorobanți, Piața Amzei, Piața Mureș și Piața Pajura.
Producătorii și comercianții care doresc să închirieze o tarabă pentru vânzarea produselor cu caracter sezonier, precum și cei care doresc să închirieze spații comerciale în incinta piețelor trebuie să se adreseze direct Primăriei Sectorului 1 (Bd. Banu Manta nr. 9).
”După finalizarea curățeniei generale, piețele vor oferi condiții sigure de desfacere, iar tarabele vor fi închiriate corect și transparent”, au transmis reprezentanții instituției.
Cum poți închiria tarabe și magazine în piețele din sectorul 1
Procedura de închiriere a tarabelor și spațiilor comerciale din incinta piețelor administrate de Primăria Sectorului 1 este următoarea:
- cererile pentru închirierea spațiilor comerciale din incinta piețelor administrate de către Primăria Sectorului 1 se depun la Direcția Generală de Administrație Publică - Serviciul Administrativ. Menționăm că pentru spațiile comerciale libere se vor organiza licitații, conform Ordonanței de Urgență nr. 57/2019 cu modificările și completările ulterioare. Telefon: 021/319.10.13 interior 161, 148;
- cererile pentru închirierea tarabelor și suprafețelor de teren pentru vânzarea produselor cu caracter sezonier din incinta piețelor administrate de către Primăria Sectorului 1 se depun la Direcția Generală de Administrație Publică – Serviciul Autorizații de Funcționare și Servicii Publice. Telefon: 0799.104.492;
- cererile pentru prelungirea contractelor de închiriere și a convențiilor comerciale se depun la Direcția Generală de Administrație Publică – Serviciul Autorizații de Funcționare și Servicii Publice. Telefon: 0799.104.492.
Cererile pentru închirierea tarabelor și a suprafețelor de teren pentru vânzarea produselor cu caracter sezonier trebuie depuse cu 30 zile înainte de data de începere a activității în piață, iar cererile de prelungire a contractelor de închiriere și convențiilor contractuale, trebuie depuse cu cel puțin 30 zile înainte de data expirării contractului de închiriere/convenției contractuale.
Cum se plătesc tarabele și magazinele în piețele din sectorul 1
În piețele din sectorul 1 plata serviciilor (închiriere tarabă, spațiu comercial, teren) se efectuează astfel:
- prin ordin de plată în contul RO56TREZ701502205X022016, deschis la Trezoreria Operativă Sector 1 București;
- cu card bancar aparținând utilizatorului, la terminalele (POS-uri) puse la dispoziția administratorilor de piață (nu sunt acceptate plăți cu cardul decât de la titularul dreptului de închiriere);
- cu numerar la sediul Primăriei Sectorului 1 din Bd. Banu Manta nr. 9, Sector 1
Citește și:
Amenzi pe bandă rulantă în sectorul 1. Pentru ce au fost sancționați șoferii
Mașina-pubelă. Ce amendă a luat proprietarul camionetei plină ochi cu gunoaie