Dacia Duster, cel mai vândut SUV al anului în Spania
SUV-ul românesc a fost preferatul spaniolilor în acest an, pe segmentul său, în timp ce Renault Megane a fost cel mai bine vândut autoturism de până acum, în 2011.
Compania auto Dacia a atins un volum al vânzărilor de circa 7.000 de unităţi din modelul Duster până în luna noiembrie pe piaţa spaniolă, ceea ce reprezintă o creştere de 42% faţă de cifrele din aceeaşi perioadă a anului trecut, informează Renault, într-un comunicat publicat de Europa Press.
Compania semnalează că acest volum de vânzări ale modelului Duster i-a adus locul 1 în segmentul SUV-urilor în Spania, în această perioadă, şi afirmă că marca Dacia este una de referinţă pentru "cumpărătorii inteligenţi".
Filiala spaniolă a mărcii române a obţinut o penetrare de 3,7% în rândul cumpărătorilor particulari în luna noiembrie pe teritoriul spaniol. Această prezenţă comercială a fost posibilă graţie evoluţiei pozitive şi cererii ridicate pentru întreaga sa gamă de modele, în principal Duster şi Sandero.