De 1 Iunie, un Opel Grandland X s-a “lăsat” desenat cu carioci colorate

5 iunie 2019 17:46   Național
Ultima actualizare:

Pe 29 mai a avut loc la Caro Hotel, în București, OK! VIP Kids Picnic, o petrecere pentru copii organizată de OK! Magazine în colaborare cu regia de vânzări publicitate eAD Interactive și unde sponsorul principal a fost Opel România. Anul acesta, eroul zilei a fost un Opel Grandland X care s-a lăsat colorat de zecile de copii prezenți la eveniment.

Grandland X este un partener minunat pentru viața de familie, iar Opel un brand auto care nu pierde nicio ocazie să fie în mijlocul copiilor, să se distreze împreună și să-i învețe prin joacă regulile unei călătorii pline de voie bună. Copiii sunt viitorul, iar Opel privește cu mare încredere către viitor. 

La picnic au participat o serie de vedete împreună cu familiile lor, iar atmosfera a fost animată de Fetița Zurli, care i-a învățat pe copii să deseneze, să cânte, să danseze, dar le-a amintit și despre importanța siguranței rutiere. Mai multe poze de la eveniment pot fi găsite în albumul Facebook dedicat.

Evenimentul a fost punctul culminant al unui proiect special desfășurat pe www.okmagazine.ro/ziua-copilului care a combinat cu succes interacțiunea dintre mediul online și offline:

  • Un concurs de desen dedicat copiilor, unde talentul lor la desen a fost aplaudat la „scenă deschisă”, sutele de desene înscrise în concurs fiind expuse pe o rețea de ecrane digitale gigant din centrul Bucureștiului, de peste 3,000 de mp.
  • Un miniserial amuzant despre „siguranță și distracție în trafic”, dedicat copiilor, care o are ca protagonistă pe Fetița Zurli. Filmulețele pot fi vizualizate aici.

Mai multe detalii despre Opel Grandland X poți vedea aici.

Despre OK! Magazine

Revista OK! este cea mai vândută revistă de celebrități din lume, fiind o licență cu peste 30 mil. cititori în fiecare lună. În România, este lider de piață, fiind cea mai vândută revistă glossy, cu peste 9.000 ex/ vândute o dată la două săptămâni și peste 30.000 cititori/ ediție, dintr-un tiraj de peste 15.000 exemplare. www.okmagazine.ro are o medie de 3 mil. afișări/lună și peste 650.000 unici. Revista OK! este singura revistă glossy cu peste 30% public masculin printre cititori.

Despre eAD Interactive

eAD este cea mai dinamică regie de publicitate din România și deținătorul drepturilor mass-media, inclusiv TV, pentru Liga Profesionistă de Fotbal, având o echipă de profesioniști conduși de dorința de a combina cele mai noi tehnologii online & outdoor cu noile tendințe de conținut.

Pe lângă rezultatele site-urilor din portofoliu de aproape 20 de milioane de vizitatori unici pe lună și aproape 90 de milioane de afișări pe lună, eAD se mândrește cu o divizie de dezvoltare (websites, mobile & games) și cu o echipă de creative marketing gata să genereze și să implementeze rapid proiecte dintre cele mai îndrăznețe.

Mai multe detalii despre oferta eAD Interactive sunt disponibile pe www.ead.ro

Mai multe