De ce vă bateţi joc de noi?
Lucrările la Pasajul Pipera-Barbu Văcărescu par fără sfârşit şi au ajuns să fie urâte de şoferi. De parcă haosul produs de ridicarea giganticei construcţii nu a fost suficient, constructorii şi reprezentanţii Municipalităţii au decis noi restricţii rutiere.
Astfel, în perioada 20-25 aprilie şoferii nu pot circula pe porţiunea cuprinsă între str. Barbu Văcărescu şi capătul podului de pe Şos. Pipera, în zona Direcţiei Înmatriculări şi Permise a Capitalei.
Ocol de 3,5 km- Ca să ajungi la Direcţia Permise, de pe Bd. Văcărescu, trebuie să ocoleşti 3,5 km prin Bd. Dimitrie Pompeiu, str. Petricani şi Şos. Pipera
Pentru a evita blocajele, autorităţile au oferit şi trasee alternative: maşinile pot circula pe str. Petricani sau pe ruta Şos. Pipera-Tunari - str. Iancu Nicolae. Din păcate, realitatea a contrazis orice planuri, iar zona a devenit un adevărat iad pentru automobilişti.
De la Şos. Fabrica de Glucoză şi până la Bd. Barbu Văcărescu, de la Bd. Dimitrie Pompeiu şi până la str. Petricani, toate arterele din jurul pasajului erau ieri sufocate şi pline de maşini care circulau bară la bară.
Finalizat încă din decembrie 2011- Deşi pasajul este gata de patru luni, el nu a fost deschis circulaţiei din cauza lucrărilor restante de la baza construcţiei
Până acum, primarul Sorin Oprescu a anunţat mai multe termene pentru finalizarea lucrărilor la pasaj şi zona adiacentă dar acestea au fost mereu încălcate.
«Îţi trebuie nervi de oţel»
Florin Năstase, 43 de ani: "Lucrările astea mi-au mâncat jumătate din viaţă. Sunt nevoit să trec zilnic prin zonă şi stau la cozi înfiorătoare pentru că mereu apar alte restricţii. Nu ştiu de ce nu se finalizează odată podul ca să circulăm şi noi omeneşte."
Gheorghe Tincă, 50 de ani: "Am ajuns să fug de străzile din nordul Capitalei tocmai din cauza şantierului. Pentru a circula pe Şos. Fabrica de Glucoză, pe Bd. Dimitrie Pompeiu sau pe Bd. Barbu Văcărescu îţi trebuie nervi de oţel."
Click!spune
* lucrările au început în august 2010* au costat până acum 142 de milioane de lei* pasajul va avea câte două benzi pe sens* trotuare 40 cm (!) * o lungime de 474 de metri* inaugurarea, amânată de 4 ori