Eşti nemulţumit de cum te-a tratat medicul? Sună la 0800.800.242!

11 martie 2013 9:36   Național
Ultima actualizare:

„Telefonul Pacientului” este un proiect adresat pacienţilor din România care au nevoie de consultanţă în domeniul medical ori care au de reclamat un tratament nepotrivit din partea medicilor. În fiecare zi, vreme de opt ore, un reprezentant al organizaţiei va prelua apelurile venite la numărul de telefon pus la dispoziţie gratuit.

Reprezentanţii organizaţiei noastre pot oferi soluţii pe loc referitoare la paşii pe care trebuie să-i urmeze un pacient care ne-a solicitat sprijinul. În cazul solicitărilor la care nu putem răspunde pe loc vom supune aceste probleme autorităţilor, urmând ca noi să le oferim pacienţilor un răspuns cât mai complet ulterior”, ne-a spus Gheorghe Tache, preşedintele organizaţiei COPAC.

Pentru popularizarea acestui nou serviciu, reprezentnaţii organizaţiei vor organiza în perioada 11-17 martie o campanie de informare la nivel naţional, dezbateri cu medicii şi studenţii de la universităţile de medicină din ţară.

Mai multe