Fiica lui Copos, primele declarații după plecarea de la conducerea firmei
Alexandra Copos de Prada, fiica lui George Copos, s-a aflat în fruntea companiei Ana Hotels timp de doi ani de zile. Vineri (8 aprilie), reprezentanții firmei au anunțat plecarea ei din funcția de director executiv.
Decizia ar fi fost a tatălui ei. Presa a speculat că George Copos nu ar fi fost mulțumit de felul în care Alexandra administra afacerile, așa că a dat-o afară. Totuși, la scurt timp după anunțul plecării sale de la conducere, Alexandra a declarat că decizia a fost una personală.
„Apreciez interesul publicaţiilor pentru compania Ana Hotels şi pentru decizia mea de a urma o altă cale profesională decât aceea de Director General al companiei înfiinţate de tatăl meu acum 20 de ani. Doresc să fac clar că această decizie este una pur personală ce ţine de dorinţa mea de a mă orienta exclusiv pe dezvoltarea strategică Ana Hotels şi de a mă concentra mai mult pe dezvoltarea în continuare a companiei Ana Pan, unde sunt acţionar cu 50% şi cu care am reuşit o creştere spectaculoasă în ultimii doi ani”, a transmis fiica lui George Copos, potrivit Mediafax.
În plus, Alexandra a mărturisit că vede cu ochi buni numirea lui Christine Schillings în funcție. „numirea lui Christine Schillings, o expertă în industria ospitalităţii ce a petrecut 31 de ani alături de Hilton International, este una de care sunt mândră şi care va aduce un aport semnificativ nu numai în cadrul companiei noastre Ana Hotels ci şi în intreaga industrie a ospitalităţii în România", a mai declarat ea.
După ce presa a speculat că investițiile făcute de Alexandra nu ar fi fost pe placul tatălui ei, acesta fiind și motivul presupusei concedieri, aceasta a simțit nevoia să motiveze cheltuielile făcute. „Investiţiile în industria hotelieră sunt absolut necesare la o anumită perioadă de timp pentru a menţine şi chiar ridica standardul de calitate cu care ne-am obisnuit oaspeţii până acum. Ana Hotels înţelege să-şi menţină poziţia de lider pe piaţă atât prin calitatea produselor sale hoteliere cât şi prin calitatea serviciilor pe care le oferă. Deciziile referitoare la investiţii se iau în cadrul Adunării Generale a Acţionarilor. Hotelul Crowne Plaza a beneficiat, într-adevăr, anul trecut, de o renovare completă a camerelor, un proiect în valoare de 3 milioane de Euro, o investiţie menită să ridice gradul de competitivitate al acestei proprietăţi unice în nordul Bucureştiului. Rezultatele nu au întârziat să apară, hotelul inregistrând o creştere de 10 procente a veniturilor anul trecut”, a mai declarat Alexandra Copos.