Ghiţă, ciobanul din reclamă, creşte oi de la 14 ani
A devenit vedetă peste noapte! Reclama la firma de telefonie mobilă l-a făcut pe ciobanul Ghiţă celebru în toată România. Oameni din toate colţurile ţării îl vizitează zilnic la stână să se convingă că „personajul” din reclamă există.
La 28 de ani, Gheorghe Dănuleţiu a ajuns cel mai celebru cioban din România. De când a început să le zâmbească românilor de la televizor, sute de oameni i-au trecut pragul şi al casei şi al stânii."Lumea mă caută zilnic, din toată ţara. Chiar şi ieri au fost oameni din Bucureşti, Timişoara, Alba şi Sibiu. Au venit sute de persoane de când au apărut reclamele, iar pe unde mă duc toată lumea e pe mine. Indiferent în ce oraş merg, în România, toată lumea mă cunoaşte. Cum m-am dat jos din maşină îmi spun: «Tu eşti băiatul din reclamă», şi se pozează cu mine. Români de peste graniţă, din Franţa, Spania, Italia, Germania, Olanda mi-au trimis mesaje pe Facebook", povesteşte Ghiţă.
La fel ca în reclamă,ciobanul spune că accesează Internetul când este la stână
Cel mai cunoscut oier din România are acasă o soţie frumoasă şi o fetiţă, Georgiana, care abia a împlinit 6 luni. Andreea spune că e foarte mândră de soţul ei şi că acesta nu s-a schimbat deloc de când a devenit cunoscut în toată ţara.
"La început am luat-o mai în glumă, nu am crezut că o să se ajungă chiar aici. Acum, oamenii vin din totată ţara pentru o poză şi spun: «Am venit să vedem că există», povesteşte Andreea (21 de ani).
Ghiţă, alături de soţia sa, Andreea (21 de ani), şi fiica lor de 6 luni, Georgiana
Ghiţă a terminat 8 clase la şcoala din sat şi "ciobăneşte" de la 14 ani, ducând mai departe tradiţia familiei. E singurul băiat, mai are 5 surori, iar familia sa are peste 1.000 de oi. A învăţat meserie de la tatăl lui. „De la 17 ani a luat 800 de mioare în primire", povesteşte, mândru, Simion Dănuleţiu, tatăl lui Ghiţă.
Ghiţă a ajuns cunoscut după ce a filmat un spot publicitar pentru compania de telefonie mobilă Vodafone. Un prieten l-a recomandat casei de producţie, şi aşa a ajuns să apară în reclamă. Rolul său era să convingă oamenii că are semnal bun la Internet chiar şi sus, la stâna Jina, din Mărginimea Sibiului.