Ieșirea din București de la Mogoșoaia s-a transformat în coșmarul șoferilor

16 august 2018 20:50   Național
Ultima actualizare:

Cum ajunge o intersecție,”front de luptă” între mașini? Cel mai bun exemplu este”răscrucea”în care DN1A se întâlnește cu centura Bucureşti, în zona localităţii Mogoşoaia. Reporterii Click! au fost să vadă cum arată acest loc, aflat în topul haosului rutier și pentru care Ministerul Transporturilor construiește un pasaj.

”Este jale aici până traversezi zona! Mereu sunt cozi de mașini și se trece cu tupeu. Regulile rutiere sunt facultative dar asta este. Te rogi la Dumnezeu să te treacă interecția fără să te lovească un nebun sau un inconștient că sunt destui”, se plânge Cătălin Gealanu, în timp ce pândește cu ochii cât cepele partenerii de trafic.

Pe Marian Coșniță l-au lăsat deja nervii!”Băi nu se mai poate așa! Din intersecția asta scapă cine poate! La toate intrările în București de pe Centură este nebunie dar parcă aici este iadul”, ne strigă de la volan Marian Coșniță.

În timp ce pozam”frontal de la Mogoșoaia”, trei polițiști au apărut să dirijeze circulația, paralizând-o de tot. Marius Chirilă își face cruce de la volan. ”Când o să avem condiții civilizate de trafic? Când o să avem și noi șosele ca în alte țări? Cu cât drumurile sunt mai praf cu atât ei sunt mai mulțumiți, zici că au ceva cu noi șoferii de rând!”, spune supărat Marius. Lucrurile par însă să se miște în direcția bună.

După ce timp de un an s-au tot chinuit să scoată la licitație construcția Pasajului suprateran Mogoșoaia, mai marii Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere dau vești bune. S-a stabilit firma care va realiza investiția, un contract de 32, 26 milioane de lei: este vorba de concernul Strabag din Austria. Cum va arăta pasajul suprateran realizat pe centura Capitalei, peste DN 1A? Va avea O lungime de 112,6 m, cu 4 deschideri, 2 benzi pe sens.”Va fluidiza traficul pe sectorul rutier din centura Capitalei cuprins între A1-DN2, între km 66+540 si km 67+340”, au explicat reprezentanții Companiei Naționale pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere.

Termenul de realizare a proiectului este de 30 luni, din care 6 luni proiectare şi 24 de luni execuţie lucrări pasaj, perioada de garanţie 5 ani

Mai multe