Imagini cu cel mai complicat nod rutier din România. Are poduri, pasaje, viaducte, pe trei niveluri.VIDEO
Cel mai complex nod rutier din România va fi construit lângă Sibiu, la Boița și va asigura interconectarea la viteze mari între autostrăzile A1 și A13, dar și DN7. CNAIR a postat imagini video despre cum va arăta ceea ce reprezentanții companiei naționale de drumuri numesc ca fiind „cel mai complicat nod rutier din România”.
Cum va arăta „cel mai complicat nod rutier din România”
Proiectul include multiple structuri impresionante, precum poduri, pasaje și viaducte pe trei niveluri, ce vor putea asigura legături pe toate direcțiile, transmite compania într-o postare pe pagina de facebook.
Acesta se va construi lângă Sibiu și Boița, anunță Turnul Sfatului.
„Intersecția va asigura interconectarea la viteze mari dintre autostrăzile A1 și A13, respectiv DN7. Nodul rutier conține numeroase poduri, pasaje și chiar viaducte, pe trei niveluri, pentru a putea asigura legături pe toate direcțiile”, anunță reprezentanții CNAIR.
Această intersecția face parte din Tronsonul 1 al autostrăzii A13 Sibiu – Făgăraș și are 14,2 km lungime între Boița (Autostrada Sibiu-Pitești) și Avrig (DJ 105G).
Proiectul cuprinde 17 poduri. Când va fi gata
Proiectul este realizat de compania turcească MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S., care are la dispoziție 48 luni (din care 12 luni reprezintă perioada pentru proiectare, iar 36 luni reprezintă perioada pentru execuția lucrărilor) pentru construcția acestui tronson.
Concret, acesta cuprinde 6 viaducte (cel mai lung având o lungime de 911 metri) și 17 poduri.
Noua infrastructură va contribui semnificativ la fluidizarea traficului în zonă și va reprezenta un punct important de interconectare între marile axe de transport din România.
Lucrările de amenajare a infrastructurii rutiere și energetice vor schimba în anii imediat următori nu doar viața locuitorilor comunei Boița, ci și întreg peisajul de la intrarea pe Valea Oltului, dinspre Sibiu. ”Suprafața ocupată la sol de noul racord rutier – alcătuit din drumurile și suprafețele reziduale – va fi de trei ori mai mare decât suprafața localității”, transmitea Turnul Sfatului încă de acum trei ani.