Mecanicul trenului de marfă care a lovit o garnitură staţionată, la Feteşti, era beat

29 iulie 2021 12:58   Național
Ultima actualizare:

Mecanicul trenului de marfă care a lovit o garnitură staţionată, în staţia Feteşti, judeţul Ialomiţa, se afla sub influenţa alcoolului.

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a declarat joi dimineață că mecanicul de locomotivă al trenului privat implicat în accidentul de la Fetești era sub influența alcoolului.

Conform reprezentanţilor Poliţiei Judeţene Ialomiţa, mecanicul a fost testat alcoolscop, rezultând o alcoolemie de 0,40 mg/l alcool pur în aerul expirat. Ulterior, acesta a fost transportat la Spitalul Municipal Feteşti în vederea recoltării de probe biologice de sânge pentru stabilirea cu exactitate a alcoolemiei. 

Totodată, ministrul Transporturilor Cătălin Drulă a declarant, joi, la Antena 3 că cel mai probabil, conductorul trenului a adormit. ”Totodată, sistemul de siguranţă automat care ar fi trebuit să frâneze trenul nu era funcţional", a mai declarat ministrul Cătălin Drulă.

Traficul feroviar este în continuare afectat

În continuare, poliţiştii continuă cercetarea la faţa locului alături de celelalte autorităţi din domeniu  pentru stabilirea cu exactitate a cauzelor şi împrejurărilor producerii evenimentului feroviar. Traficul feroviar este în continuare afectat. Accidentul a avut loc în noaptea de miercuri spre joi în zona gării Fetesti unde două trenuri de marfă s-au ciocnit in zona depoului. Unul dintre trenuri care transporta fier vechi a lovit un alt tren ce se pregătea să plece către Portul Constanţa pentru a fi încărcat cu ciment. Nu au existat victime, ci doar pagube materiale. Firele 1 şi 2 de circulaţie au suferit avarii la terasamentele de cale ferată şi  linia de electrificare. De asemenea, mai multe vagoane de marfă au fost distruse. 

Citește și:

VIDEO Accident feroviar grav. Două trenuri s-au ciocnit pe ruta București-Constanța

Trafic feroviar perturbat în urma vijeliilor. Unele trenuri au întârzieri de sute de minute, iar altele sunt anulate

Mai multe