"Mi-au zis că nu ştiu să folosesc patul". Ce umilinţă a trăit o româncă la cumpărături
Clienta unui magazin de mobilă din Iaşi a încercat să discute cu reprezentanţii magazinului pentru a soluţiona problema unui pat, însă a primit un răspuns incredibil.
O ieşeancă a vrut să-şi schimbe mobila din dormitor şi după ce a căutat mai multe oferte la firmele de profil, a gasit exact ceea ce căuta: un preţ acceptabil, cu un produs ce părea de calitate. S-a dus la magazinul respectiv, a plătit suma cerută şi a plecat acasă cu patul achiziţionat. După ce a folosit produsul câteva luni, au început să apară problemele. Sătulă fiind de amânări şi promisiuni, a apelat la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Iaşi relatează bzi.ro.
Clienta Radu M. a cumpărat pe data de 27 februarie anul acesta un pat în valoare de 1.600 de lei de la firma R. C., magazin de mobilă cunoscut în Iasi. Firma s-a înfiintat in anul 1994 şi se recomandă ca fiind unul dintre cei mai serioşi furnizori de mobilă din Iaşi, care oferă produse de calitate şi durată, care sunt atent verificate şi corespund standardelor în vigoare.
La 5 luni au căzut şuruburile de la pat. După încă 2 zile s-a stricat lada. Au venit cei de la firmă, au reparat patul, iar după 3 zile, a căzut o bară de fier care sustinea patul. I-am sunat din nou să vină să-l repare. Însa nu mi-am imaginat că se comportă aşa cu clienţii", a spus ieşeanca. Aceasta a contactat telefonic operatorul economic şi aproape că a început să plângă când a auzit răspunsul primit. "Cel de la firmă, un bărbat, care nu s-a recomandat, a început să ţipe la mine şi mi-a spus că nu ştiu să folosesc patul. Cum adică nu ştiu să-l folosesc? Doar nu am sărit pe pat sau i-am făcut nu ştiu ce? Le-am cerut să-mi restituie contravaloarea produsului, dar nici măcar nu m-au băgat în seama", a spus clienta nemultumită, citată tot de bzi.ro.