Mii de produse la jumătate de preț. Black Friday 2025 începe în forță în marile magazine
Un mare lanț de retail dă startul campaniei Black Friday 2025, desfășurată între 5 și 18 noiembrie, atât în magazine, cât și online. Clienții vor putea alege din peste 1.500 de produse cu reduceri consistente, de până la 50%, acoperind o gamă largă de categorii, de la electrocasnice și articole de sărbători, până la băuturi fine, cosmetice și jucării.
Campania include oferte speciale pentru produsele sezoniere de Crăciun, dar și beneficii suplimentare pentru cumpărăturile online. În plus, comenzile de peste 350 de lei beneficiază de livrare gratuită la domiciliu pe întreaga durată a evenimentului.
Black Friday 2025: peste 1.500 de produse la jumătate de preț
Conform unui comunicat al companiei, campania Black Friday 2025 se desfăşoară în perioada 5-18 noiembrie, atât în magazinele fizice, cât şi online, pe auchan.ro, în cadrul căreia cumpărătorii vor avea parte de peste 1.500 de produse cu reduceri semnificative, dintr-o gamă variată de categorii, de la electrocasnice şi băuturi premium, la produse de îngrijire personală, jucării, alimente şi articole de sezon.
Campania Black Friday 2025 aduce oferte de până la 50%, atât la produse de larg consum, cât şi la articole exclusive. Oferta include produse pentru timp petrecut în familie, dar şi pentru prietenii necuvântători.
Pe toată durata campaniei, 5 - 18 noiembrie, livrarea este gratuită pentru comenzile de minimum 350 lei plasate pe auchan.ro, cu livrare la domiciliu. Anul acesta, lanțul de retail vine cu o selecţie amplă de categorii aflate la reducere, atent adaptată sezonului de toamnă-iarnă şi nevoilor clienţilor.
Categoriile vedetă ale ediţiei Black Friday 2025 sunt: articole din gama de Crăciun - brazi artificiali, instalaţii luminoase, calendare Advent, coşuri cadou şi produse de cofetărie cu 20% reducere prin MyCLUB Auchan (exclusiv online); electrocasnice şi tehnologie: televizoare, espressoare, aspiratoare, friteuze, blendere, aparate de bucătărie; alimente şi băuturi: bere, vinuri premium, şampanie şi spumante, băuturi spirtoase şi răcoritoare, cafea, ulei de măsline, brânzeturi şi mezeluri, dulciuri, produse lactate high-protein; produse pentru casă - detergenţi, soluţii de curăţenie, hârtie igienică şi prosoape de bucătărie, vase de gătit, anvelope de iarnă; îngrijire personală şi frumuseţe - produse pentru faţă, corp, păr, igienă dentară, aparate de tuns, uscătoare şi plăci de păr, potrivit unui comunicat, potrivit Agerpres.
Televizoare, cele mai comandate produse de Black Friday
Retailerul continuă să susţină producătorii locali şi brandurile româneşti.
În 2024, campania Black Friday a generat peste un milion de articole vândute online, cele mai multe comenzi provenind din Bucureşti, Cluj, Iaşi, Braşov, Craiova, Timişoara şi Constanţa.
Pentru ediţia din acest an, Auchan estimează o creştere de peste 150% a comenzilor. În topul celor mai comandate produse din 2024 s-au aflat televizoarele TCL, brazii artificiali Actuel, seturile LEGO Technic, espressoarele Tassimo şi detergenţii Ariel.