«Nemţii mint! În 7 ani, nu am fost cu Loganul în service!»
Nemţii o denigrează, iar românii se declară foarte mulţumiţi. Bucureşteanul Romeo Melinte are doar cuvinte de laudă pentru Dacia lui. Acelaşi Logan a fost pus, de asociaţia germană TÜV, pe ultimul loc într-un clasament al maşinilor cu probleme tehnice.
Cine o avea dreptate? Nemţii care spun că Loganul e o maşină ieftină şi proastă sau românii care merg zi de zi cu o astfel de maşină.
De câţiva ani, de când în Germania au ajuns să se vândă sute de mii de Dacii, cuvintele de laudă la adresa maşinii româneşti nu prea au curs.
Mai mult, topuri peste topuri au scos Loganul drept un autoturism cu probleme. Românii, însă, îi contrazic pe nemţi.
E o maşină ieftină, potrivită pentru drumurile de la noi, dar care nu-ţi face probleme grave.
„Am cumpărat maşina asta de nouă, în 2004. De atunci am fost pe la service doar la revizii, schimbat ulei, plăcuţe de frână şi alte consumabile.
Nici vorbă de probleme la frânare, luminile sunt mai bune decât la multe alte maşini, iar direcţia este destul de precisă.
E normal să nu o vadă cu ochi buni când ai lor se bat pentru Dacii. Dacă faci comparaţia cu maşinile luxoase, atunci da, găseşti defecte.
Pentru cât costă, e o maşină foarte bună", ne-a mărturisit Romeo Melinte, un proprietar de Logan care circulă zilnic prin Bucureşti.
Da, nu are un nivel mare de siguranţă şi nici echipări de lux, dar Dacia oferă un preţ imbatabil pentru o maşină nouă. Mai mult, Dacia mai scoate un alt model low-cost, Lodgy, în martie 2012.
«Întreţinerea e ieftină»
Daniel Avram, 36 de ani:
„Pe cât de ieftină e maşină, pe atât este şi întreţinerea.
Te duci la service doar să schimb consumabile.
Eu circul zilnic şi sunt extrem de mulţumit".
Antonio Popa, 42 de ani:
„Loganul e excelent.
La mers cu ea zi de zi pe drumurile noastre, chiar nu te lasă.
O am de câţiva ani şi am fost rar la service".
Vezi şi: