Nu ai lumină sau gaze? Uite unde să reclami
Click! îţi spune la ce numere de telefon să suni, la ce adrese poţi trimite e-mailuri sau scrisori. Iar în cazul în care nemulţumirile tale rămân nerezolvate, află la ce alte instituţii să te adresezi!
Relaţii cu publicul: Adresa: Str. Cavafii Vechi nr. 15, sector 3, Bucureşti Tel-verde: 0800. 820. 002 apel gratuit Telefon: 021.314.57.69E-mail: relatii@radet.roProgram de lucru: Luni-Vineri: 07.30-15.30Program audienţe:Înscrierea se face zilnic între orele 8.00-15.00Informaţii privind modalitatea de desfăşurare a acestora se pot obţine de la Serviciul Comunicare, Relaţii cu Mass-Media, Relaţii cu Publicul:Adresa: Str. Cavafii Vechi nr. 15, parter, cam. 4, sector 3, BucureştiTelefon: 0372.148.022Pentru audienţe, petenţii vor prezenta un memoriu scris care să conţină problemele la care solicită rezolvare. Persoanele înscrise în audienţă vor fi anunţate telefonic, cu o zi în avans, cu privire la ora programată pentru intrarea în audienţă ori la eventualele modificări apărute. Program: Marţi 08.00-10.00 Director Tehnic Miercuri: 10.00-12.00 Director ComercialJoi: 07.30-10.00 Director GeneralVineri: 07.30-09.00 Director Exploatare
Compania Distrigaz poate fi contactată online la adresa https://www.distrigazsud-retele.ro/corporate/contact/contact/. De asemenea, poţi telefona la 928 menţionând prefixul fiecărui judeţ în parte. Petiţiile se pot depune şi la punctele de lucru din fiecare oraş în parte. Iată câteva adrese: - Bucureşti - Distrigaz Sud Reţele, Bd. Mărăşeşti, nr. 4-6, sector4, Corp B- Braşov - Distrigaz Sud Reţele, Str. Bisericii Romane nr. 107 A- Craiova - Distrigaz Sud Reţele, Str. George Bibescu nr. 33- Galaţi - Distrigaz Sud Reţele, Str. Regimentului nr. 11, Str. Siret nr 46A- Piteşti - Distrigaz Sud Reţele, Str. Lânăriei nr. 7-9
- Eventualele sugestii şi reclamaţii pot fi transmise la nr. de fax: 0372.871.079 (pentru clienţii din zona Muntenia Sud) respectiv 0372.871.083 (pentru clienţii din Banat şi Dobrogea). - Reclamaţiile şi sesizările pot fi transmise şi online prin intermediul Servicii Online accesând linkul https://www.enel.ro/crosweb/contact/index- Serviciul Call Center: - Prefixul judeţului + 9291 Muntenia Sud (Bucureşti, Ilfov, Giurgiu) - Prefixul judeţului + 929 Bandat şi Dobrogea (judeţele Timiş, Arad, Hunedoara, Caraş-Severin, Constanţa, Călăraşi, Tulcea, Ialomiţa)- Telverde : 0800.07.08.09 apel gratuit - Program contact operatori: Luni-Vineri: 8.00-20.00Sâmbătă: 8.00-13.00.
- Pentru sesizări şi reclamaţii poţi suna la Call Center: 021.207.77.77. De asemenea, poţi trimite reclamaţiile prin poştă la adresa Str. Aristide Demetriade nr. 2, sector 1, Bucureşti. - Programul de la sediul din Bucureşti este de luni până vineri între orele 08.00-18.00 şi sâmbătă între orele 09.00-13.00- Pentru sesizări, sugestii şi reclamaţii Apa Nova pune la dispoziţia clienţilor şi un formular de contact online care poate fi accesat la http://www.apanovabucuresti.ro/contact-relatii-clienti/.
Click Specialist: Mihai Mereuţă,președinte Liga Habitat
Dacă ai o reclamaţie de făcut, trebuie să te adresezi furnizorului respectiv. Ce te faci dacă problema rămâne nerezolvată? Specialistul Click! Mihai Mereuţă, preşedintele Ligii Habitat, ne spune cui să ne adresăm.
Radetul şi Apa Nova pot fi reclamate la:
- Autoritatea Municipală de Reglementare a Serviciilor PubliceDate de contact: Strada Regina Elisabeta nr 41, sector 5, Bucureşti; telefon: 021.311.20.63 şi pe mail la secretariat@amrsp.ro;- Primăria Municipiului Bucureşti Direcţia Generală Infrastructură şi Servicii Publice telefon: 021.305.55.00 interior 1251 sau la Direcţia Utilităţi Publice telefon: 021.305.55.00 interior 1153 sau 021.305.55.49.- Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Bucureşti, tel: 021.317.97.51, mail: petitii@anrsc.ro.- Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor: B-dul Aviatorilor nr. 72, sector 1 Bucureşti, tel: 0372.131.95; mail: office@anpc.ro.- Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor Bucureşti, Strada Transilvaniei nr. 2, sect. 1, tel 021.310.63.75 sau 0219660, mail: reclamatii.bucuresti@opc.ro.