Pasagerii de pe Otopeni îşi cheamă taxiul printr-o atingere de ecran

30 aprilie 2013 15:38   Național
Ultima actualizare:

Pasagerii de pe Aeroportul Otopeni pot face comenzi la taxi pe două touch screen-uri, potrivit Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti.

Această facilitate va putea fi utilizată gratuit, urmând să înlocuiască integral actualul sistem de taxi la comandă telefonică, după o perioadă de testare de 30 de zile. Prin intermediul noului serviciu, realizarea comenzilor taxi se va simplifica la minimum, întrucât sistemul utilizează un soft în mai multe limbi, dar şi o interfaţă grafică accesibilă inclusiv pasagerilor care nu cunosc o limbă de circulaţie internaţională.

În prezent, pe Aeroportul Henri Coandă, sunt amplasate, pentru taxiurile la comandă, două help-desk-uri, pe fluxul de Sosiri, cu panouri informative. Acestea conţin numere de telefon ale companiilor de taxi şi tarifele practicate de acestea, precum şi telefoane cu acces gratuit pentru efectuarea comenzilor.

Mai multe