Pensionarii vor putea cere telefonic încasarea pensiei pe card

4 mai 2020 20:01   Național
Ultima actualizare:

Pensionarii pot cere acum, cu un singur apel telefonic, încasarea pensiei pe card, fără a mai fi nevoiţi să se deplaseze la casele de pensii şi la sediul băncii, a anunţat luni BCR.

BCR a extins gama de operaţiuni disponibile printr-un simplu telefon în Contact Center. Astfel,printr-un simplu apel, BCR va prelua cererea de virare a pensiei pe card pe care o va completa, în numele beneficiarului, cu acordul acestuia, şi o va trimite ulterior către Casele de Pensii, informează un comunicat al băncii. După aprobarea cererii, Casa de Pensii va vira pensia în contul pe care clientul îl deţine la BCR, în luna următoare sau, cel târziu, în a doua lună de la data depunerii cererii, beneficiarii urmând să fie înştiinţaţi printr-un SMS.

“Fluxul a fost creat din grijă pentru clienţii seniori, pentru a limita deplasările în afara domiciliului sau intrarea în contact cu persoane din exterior. Cu ajutorul tehnologiei şi al colegilor, am dezvoltat în mai puţin de o lună un proces rapid, simplificat, prin care se poate activa telefonic încasarea pensiei într-un cont bancar, cu card ataşat, livrarea cardului acasă, precum şi realizarea unor plăţi sau tranzacţii prin intermediul Contact Centerului nostru. Vom lansa, în paralel, o campanie de educaţie a tinerilor care îi pot ghida pe seniori în accesarea serviciilor bancare de la distanţă, online sau telefonic”, a declarat Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking, Banca Comercială Română.

Cât e comisonul perceput de bancă pensionarilor

Fluxul de activare a pensiei pe card poate fi accesat şi de seniorii care nu sunt clienţi BCR.  Cardul este emis pe loc şi livrat în câteva zile acasă, pe cheltuiala BCR.

BCR percepe un comision de administrare de 2 lei/ lună pentru pachetul “Comod”, dedicat pensionarilor, şi oferă zero lei comision la retragere şi interogare sold la bancomatele BCR, precum şi la plăţile către comercianţi, alături de depozite cu dobândă preferenţială sau descoperiri de cont în cuantum de trei pensii nete.

În prezent sunt disponibile următoarele operațiuni prin telefon în Contact Center :

- Verificare cont curent;- Asistență de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking;- Asistență de urgență si suport utilizare pentru carduri;- Preluare acord livrare carduri noi la domiciliu;- Plată facturi (în limita unei singure facturi și a unei sume maxima de 300 de lei);- Informaţii personalizate și generale despre produsele şi serviciile BCR;- Transferuri bancare prin serviciul Alo24;- Actualizare de date.

Citeste mai mult: adev.ro/q9t960

Mai multe