Reducerile mincinoase reclamate de clienţi

24 noiembrie 2015 21:25   Național
Ultima actualizare:

„Black Friday” s-a dovedit a fi, şi în acest an, „Ziua Păcălelilor”, în unele cazuri. Zeci de clienţi au reclamat la Protecţia Consumatorilor că au fost înşelaţi de magazine, mai ales de cele online. Cele mai multe plângeri se referă la preţurile mincinoase.

Reclamaţiile referitoare la reducerile de „Black Friday” au curs, în ultimele zile. Numai până luni, la ora 15.00, Comisariatul Bucureşti al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) primise 36 de plângeri. Cei mai mulţi clienţi au reclamat promoţiile oferite de magazinele online. Iată câteva dintre acestea!

Un consumator a reclamat că, după o oră şi jumătate de navigat pe site a adăugat produse în coş, iar în momentul finalizării comenzii produsele selectate nu mai erau în stoc.

S-a semnalat, de asemenea, că un produs plasat în coşul de cumpărături, cu un anumit preţ, avea, la finalizarea comenzii, un preţ mai mare.

Un cumpărător a reclamat că, în preziua vânzărilor promoţionale, un ceas costa 519 lei, dar stocul era indisponibil, iar după 10 minute de navigat pe site preţul acelui ceas era de 669 lei, cu produse în stoc. De „Black Friday” preţul pentru acelaşi tip de ceas era de 789 de lei.

O altă persoană a achiziţionat online un scaun de copil, cu preţul redus de la 1.400 la 630 de lei. Căutând apoi acelaşi produs pe alte site-uri, cumpărătorul a constatat că preţul produsului era de 640 de lei.

O altă persoană s-a plâns că, deşi comanda putea fi lansată, aceasta nu putea fi finalizată, deoarece nici un angajat al site-ului respectiv nu lucra în weekend.

Click! spune

ANPC spune că reclamaţiile se depun la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor, unde îşi are sediul firma de la care a fost cumpărat produsul.

Mai multe