Scandalul semafoarelor de pe Bd. Buzești. Iată de ce nu sunt corelate!
Circulăm prin străpungerea Buzești-Berzei-Uranus de patru ani, dar problemele cu stopurile nu au fost rezolvate nici acum. Firma UTI care s-a ocupat de semaforizarea bulevardului se judecă cu Primăria Capitalei, pentru a-și recupera banii. Asta înseamnă că nimeni nu se poate atinge de sistem ca să-l coreleze.
Circulăm prin străpungerea Buzești-Berzei-Uranus de patru ani, dar problemele cu stopurile nu au fost rezolvate nici acum. Firma UTI care s-a ocupat de semaforizarea bulevardului se judecă cu Primăria Capitalei, pentru a-și recupera banii. Asta înseamnă că nimeni nu se poate atinge de sistem ca să-l coreleze.
În februarie 2014, fostul primar general Sorin Oprescu a inaugurat Bd. Buzești -Berzei, aflat între Piața Victoriei și strada Vasile Pârvan.
Lucrarea a fost făcută sub conducerea Direcției de Infrastructură și Transporturi a Primăriei Capitalei și dată în administrarea Administrației Străzilor, fără ca aceasta să fie recepționată. Șoferii au circulat trei ani pe o stradă care nu avea avizele de siguranță.
Recepția, făcută după trei ani
”În data de 11.11.2016 a fost încheiat Procesul Verbal de recepție la terminarea lucrărilor nr. 16637, iar în data de 04.03.2017 Comisia de recepție, în urma constatărilor făcute, propune admiterea recepției fără obiecțiuni, aceasta fiind aprobată în conformitate cu prevederile art. 4 și art. 21 din H.G 273/1994”, au precizat pentru Click! reprezentanții Primăriei Generale.
În plus, investiția nu a fost platită în întregime.
Și-au luat banii constructorii, dar compania UTI, care a realizat sistemul de semaforizare modern, a rămas neplătită. Vorbim de circa 500.000 de euro.
UTI a dat în judecată Primăria Capitalei
Ca să-și recupereze suma, societatea a dat în judecată Municipalitatea, iar până la finalul procesului nu se ocupă nimeni de mentenanța sistemului.
Adică dacă se strică semafoarele, nu le repară nimeni. Problema și mai gravă este că nu pot fi corelate. UTI nu permite Primăriei să semneze un contract cu o altă firmă.
Și din tot războiul asta, singurii care au de suferit sunt șoferii, care sunt nevoiți să ia la rând cele patru stopuri, amplasate la circa 50 m distanță.
Când pleci de la unul pe verde, la celălalt se pune roșu și iar trebuie să aștepți. Și ritmul melcului se parcurge tot bulevardul.