Se închide strada Gara Herăstrău pentru lucrările la Șoseaua Fabrica de Glucoză

9 iunie 2020 18:31   Național
Ultima actualizare:

Atenție, șoferi! De mâine, 10 iunie, se închide strada Gara Herăstrău, din Capitală. Măsura a fost luată petru continuarea lucrărilor de lărgire la patru benzi a Șoselei Fabrica de Glucoză, din sectorul 2.

Proiectul “Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză, între Calea Floreasca și Șos. Petricani” închide din 10 iunie circulația pe strada Gara Herăstrău. Potrivit Brigăzii Rutiere, este vorba despre segmentul cuprins între Șos. Fabrica de Glucoză și Str. Dimitrie Pompeiu.

Polițiștii nu au anunțat când vor ficridicate restricțiile, dar le-au cerut șoferilor să circule cu prudenţă, să respecte semnificaţia indicatoarelor rutiere montate temporar în zonă, precum şi semnalele poliţiştilor rutieri.

Pietonii au obligaţia să circule numai pe trotuare, să traverseze strada prin locurile special amenajate şi semnalizate sau la culoarea verde a semaforului electric, după o temeinică asigurare şi să nu staţioneze pe partea carosabilă.

Șoseaua Fabrica de Glucoză, gata în două săptămâni

Lucrările de modernizare a Șoselei Fabrica de Glucoză au început în august 2018 și ar trebui să fie gata la luna aceasta.

„Tronsonul cuprins între Şoseaua Petricani şi Şoseaua Barbu Văcărescu este executat în proporţie de 98% şi urmează să fie deschis circulaţiei în maximum două săptămâni. Sistemul de iluminat public a fost pus în funcţiune, separatoarele de sensuri au fost montate, iar semaforizarea este în teste. Săptămâna viitoare vor fi realizate marcajele”, a anunțat Gabriela Firea, pe contul său de Facebook.

Lucrările la tronsonul cuprins între Bulevardul Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca sunt executate în proporţie de 80%. Iar acum se toarnă ultimele straturi de balast stabilizat și urmează să fie aşternute straturile de asfalt.

Primarul general a mai precizat că lărgirea Şoselei Fabrica de Glucoză a fost primul proiect integrat de infrastructură din Bucureşti, pe lângă lărgirea carosabilului fiind modernizate şi reconfigurate toate reţelele de utilităţi din zonă.

De asemenea, proiectul a fost modificat în timpul execuţiei, în funcţie de cerinţele locuitorilor din zonă.

„În ce priveşte pistele pentru biciclişti şi trotuarele, ele au fost proiectate şi executate conform normativului în vigoare, fiind avizate în prealabil de Brigada Rutieră. Potrivit proiectului tehnic, pistele pentru biciclişti au 1,5 metri lăţime, iar trotuarele 2 metri lăţime. Există zone unde lăţimea trotuarului este mai mică din cauza lucrărilor apărute în timpul execuţiei sau a prezenţei alveolelor pentru copaci, însă Primăria Capitalei şi constructorul caută soluţii pentru rezolvarea problemei. De asemenea, se vor monta stâlpişori pentru a împiedica parcarea maşinilor pe pista de biciclete şi trotuare”, se menţionează în postare.

Citește și: 

https://www.click.ro/news/bucuresti/strada-fabrica-de-glucoza-va-fi-redeschisa-traficului-la-1-iulie

https://www.click.ro/news/bucuresti/care-este-stadiul-lucrarilor-la-strapungerea-nicolae-grigorescu-splai-dudescu-cel-mai

https://www.click.ro/news/national/cum-arata-marile-santiere-neterminate-ale-capitalei-ce-stadiu-se-afla

https://www.click.ro/news/national/casa-radio-povestea-celui-mai-vechi-santier-din-bucuresti

Mai multe