Serial Click! Ce mănâncă românii când sunt pe fugă - Episodul 2
Toți vrem să mâncăm mult și să plătim puțin. Granzii din industria fast-food au speculat această nevoie și au gândit meniuri care îți umplu golul din stomac, dar care nu-ți fac pagubă în portofel. Azi vorbim de KFC și de modul inteligent de a te hrăni în orice moment al zilei.
La KFC, carnea de pui e la putere. E prezentă în toate meniurile și burgerii lor, dar, spre deosebire de concurenți, puiul de aici parcă e mai cinstit. Îl simți în toată spledoarea lui, iar papilele gustative zic „bogdaproste” după fiecare îmbucătură. Românii care obișnuiesc să mănânce aici apreciază meniurile cu bucăți de pui, aripioarele picante, burgerii, „gălețile” cu de toate și cartofii wedges. Însă, cel mai cumpărat produs e o combinație deșteaptă dintre aripioare de pui, crispy strips, cartofi prăjiți, sos și băutură răcoritoare. „Produsele vedetă ale KFC sunt Crispy Strips şi Hot Wings (aripioarele picante). Tocmai de aceea, am creat un Smart Menu, o combinaţie irezistibilă de 2 Crispy Strips, 3 aripioare picante, cartofi prăjiţi, sos şi răcoritoare, acesta devenind astfel, în timp, unul dintre meniurile preferate ale clienţilor noştri”, ne spune Monica Eftimie, șeful diviziei de marketing al Sphera Franchise Group, compania care gestionează toate brandurile KFC din România. Nu e de mirare interesul crescut al românilor pentru acest meniu, care în perioada 7 ianuarie-6 martie 2018 se găsește în restauranetele KFC din țară la un preț promoțional (12,9 lei).
Tot din categoria „alegere inteligentă” face parte și Snack Box (7,9 lei) și sandvișurile cu pui (3,9 lei). Nici copiii nu au fost uitați, motiv pentru care cei mici au meniul lor, Boxy KFC (10,5 lei), care conține un sandviș Booster Junior sau 4 Fillet Bites sau o bucată de pui Kentucky, o porți mică de cartofi, mini porumb sau bețe de morcovi, o răcoritoare și o jucărie.
Lanțul american de restaurante fast-food KFC a intrat în România din 1997, iar azi numără 70 de unități. Anul trecut, când grupul a sărbătorit 20 de ani de prezență în România, au fost dechise șase restaurante noi, care au generat 200 de locuri de muncă. Expansiunea pe piața fast-food e la fel de contagioasă ca și mâncarea în sine, motiv pentru care grupul american vrea să-și consolideze poziția în România. În strategia grupului figurează și alt plan, acela de a aduce mâncarea gătită rapid acasă la consumatori. Anul trecut, KFC a început să testeze serviciul de livrare la domiciliu, iar în 2018 acest serviciu va fi extins, pentru a răspunde nevoilor clienților. În ceea ce mă privește, preparatele au un gust aparte dacă le mănânci în restaurante, nu acasă. Trăiesc cu convingerea asta de câțiva ani, în urma unui episod haios petrecut într-o seară de 1 ianurie. Eram în Brașov și toate restaurantele din zona centrală erau fie închise, fie pline-ochi la acea oră. Am ales să cinez la KFC. După acea masă mi-am zis că nu puteam face o alegere mai bună.
5 lucruri pe care poate nu le știai
4.000 de oameni lucrează acum în restaurantele KFC din România.
Puiul care se găsește în preparate e „tăvălit” în 11 condimente și ierburi, după rețeta colonelului Sanders, creatorul KFC.
Te poți angaja la KFC fără vreo experiență în domeniu. Cursurile de calificare pe care le urmezi ulterior îți oferă șansa unei cariere și unui câștig salarial pe măsură.
Tot uleiul rezultat din prăjirea cărnii și a cartofilor este colectat și vândut unor firme specializate în producerea de biodiesel. Combustibilul ecologic e folosit apoi la încălzirea caselor și la propulsarea avioanelor, mașinilor și trenurilor.
KFC are mai multe restaurante în China decât în Statele Unite ale Americii.
Citiți în ziarul de luni cum reușește Springtime să se impună pe piața mâncării gătite rapid!