Şi-au ratat concediul din cauza companiei aeriene
Mii de români care au cumpărat bilete de avion de la o companie aeriană low-cost au ratat şansa de a pleca în concediu, după ce reprezentanţii acesteia au anulat sau reprogramat cele mai multe curse.
Clienţii Fly Romania au primit notificări prin email că zborurile lor au fost anulate din “motive comerciale” sau reprogramate din pricina unor probleme semnalate pe aeroporturile de destinaţie. Compania şi-a anunţat pasagerii să completeze formulare pentru restituirea contravalorii biletelor cumpărate. În prezent, la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor sunt peste 100 de plângeri pe numele companiei.
“Fly Romania riscă o amendă de la 5.000 la 50.000 lei şi încetarea acestei practici. Cei cărora li s-a refuzat îmbarcarea şi au fost anuntaţi înainte cu 7 zile trebuie să li se plătescă biletul şi pot cere despăgubiri”, a declarat preşedintele ANPC Marius Dunca, citat de rtv.net. Până acum, compania a restituit contravaloarea biletelor cumpărate în cazul a peste 1.100 de români. Până la închiderea ediţiei, reprezentanţii Fly Romania nu au răspuns telefonic pentru a furniza un punct de vedere.