Surpriză de proporții pentru angajații din prima linie a unui lanț de magazine

27 martie 2020 15:29   Național
Ultima actualizare:

Unele companii au ales să-și sprijine și să-și motiveze angajații care lucrează în prima linie. Spre exemplu, casierii, cei care aranjează marfa la raft și lucrătorii din depozite vor primii bonusuri în valoare de 1,6 milioane euro. În plus, cei care au peste 65 ani și gravidele își pot lua concediu plătit.

Din dorința de a-i sprijini în eforturile deosebite pe care le depun în aceste zile, Kaufland România oferă un bonus de 1,6 milioane euro echipelor sale din linia întâi, din magazine și depozite.

Reprezentanții marelui lanț de magazine anunță că plata orelor suplimentare efectuate în această perioadă imediată va fi făcută imediat, conform criteriilor interne. 

Banii vor fi primiți împreună cu salariu pe luna martie, adică pe 3 aprilie.

Angajații de peste 65 de ani și gravidele pot intra în concediu plătit

”Sunt deosebit de recunoscător echipelor noastre, în aceste zile de grea încercare pentru o lume întreagă. Sunt mândru de implicarea colegilor mei și le mulțumesc pentru eforturile ieșite din comun, unele dintre ele care poate nu se văd cu ochiul liber. Înțelegem rolul pe care îl avem în această perioadă și vom continua să fim alături de echipele noastre din linia întâi cu tot sprijinul de care vor avea nevoie”, a declarat  Marco Hößl, CEO Kaufland România.

Acesta nu este singurul demers al companiei pentru a veni în sprijinul celor a căror implicare fac posibilă buna aprovizionare a populației. 

Angajații vulnerabili, cei care au peste 65 de ani și gravidele pot intra în concediu plătit, dacă doresc.

Măsuri luate în magazine pentru evitarea infectării cu coronvirus

În magazine, Kaufland a introdus măsuri suplimentare de protecție a angajaților. Acestea includ:

  • dotarea caselor de marcat cu geamuri de protecție;
  • dispensere cu dezinfectant gratuit;
  • mănuși de unică folosință;
  • dezinfectarea frecventă a tuturor spațiilor comune și obiectelor de uz larg;
  • amplasarea benzilor de semnalizare a distanței de siguranță, signalistică ce promovează mesajele de prevenție;
  • derularea unei campanii de responsabilizare a clienților la cumpărături.

Echipele Kaufland au la dispoziție și o linie telefonică dedicată, pentru informarea corectă și completă.

Citește și: 

https://www.click.ro/news/national/masuri-anti-coronavirus-suprmarketuri-cum-sunt-primiti-clientii

https://www.click.ro/news/national/coronavirus-romania-noi-masuri-luate-de-autoritati-circulatia-persoanelor-limitata

https://www.click.ro/news/national/cum-ajuns-coronavirusul-sa-duca-economia-carantina

Mai multe